1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ik heb mijn 2 games + controller gekeregen!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Tr@m$, 21 mei 2002.

  1. [Sla!ne]

    [Sla!ne] -=[The Horned God]=-

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is binnen hier. 's Middags ergens hier bezorgd en net de mail ontvangen. Ben al helemaal verslaafd aan halo en DoA 3 :). Heeft ff geduurd maar dan heb je ook wat.
     
  2. Graveman

    Graveman Geest verkenner

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    hier ook binnen.. had amped en pgr in het pakketje zitten. kon niet wachten met amped, had hem dus al verkocht. heb em bij mijn hofleverancier om kunnen ruilen voor munch
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2002
  3. Raptor

    Raptor Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf, ik heb nog niks, niet eens een mailtje! :'-(
     
  4. Ricobah

    Ricobah Gamer 24/7

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg vanmorgen hetzelfde mailtje als Pirathaban. Nog effe geduld dus, dacht ik. Maar....vanmiddag stonden ze al voor de deur met Halo en Rallisport :).
     
  5. Broes

    Broes x-user

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb trouwens vandaag maar ff gebeld. En ja hoor, antwoord: "your address could not be processed" or something. Heb mijn adres opgegeven en binnen x aantal dagen moettie binnen zijn }:]
     
  6. Sperminator

    Sperminator Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSs

    Ik heb een mailtje ontvangen met een tracking nummer van FEDEx.

    Oh yes nog maar een paar nachtes slapen en dan is het zover.

    Volgens mij hebbe de mense die er lang op hebben moeten wachten er meer plezier van dan mense die hem al snel hebbe ontvangen.
     
  7. Tersio

    Tersio PI street team

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb em!!!! 27 april verstuurd vandaag binnen. Geen mail geen telefoontje, Eindelijk.
     
  8. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    langs de ene kant ben ik nog niet zo eel pissig omdak et ni eb; jheb namelijk reteveel te doen voor examens, langs de andere kant zou ik vet veel kunne spelej mocht ik t hebben; aangezien wij in belgi[e tydens exaampies maar maximaal n half daagje hebbej
     
  9. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem eindelijk na 50 dagen wachten :) :) :)

    sterkte voor degene die hem nog niet hebben ik weet wat het is om zo lang te wachten
     
  10. Chevalric

    Chevalric Guest

    Ik heb 'm ook gekregen, net op tijd voor m'n verjaardag a.s. dinsdag 8).
    Al met al heb ik er 48 dagen op moeten wachten, dus da's best snel ;)

    Oh, en Halo roeleert :D
     
  11. Froggie

    Froggie Kwaaaaak

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Whohoo... sinterklaas is vroeg dit jaar :+

    Ook ik heb hem sinds vanmiddag binnen...
     
  12. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    en ik heb nogsteeds niets :'-(
     
  13. pirathaban

    pirathaban Hulkmania

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog steeds niet ertwijl ik wel email gheb gekregen en stond op 14 juni en ddat is nu al geweeest hoe kan dat nnou?????=(
     
  14. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Mijne was processed, maar om de een of andere manier ging dit niet goed. Heb nooit een reden gekregen waarom dit zo was, maar ik heb met de eerste normaal Engels sprekende persoon (Stephanie) m'n formulier doorlopen op fouten. Het enige wat verkeerd was, was de landcode voor m'n telefoonnummer Lijkt me toch niet het grootste probleem, vandaar dat ik dus echt geen flauw benul heb waarom 'ie niet processed is. Nu hoort 'ie dus goed in de computer te zitten. Hopelijk krijg ik dan voor de eerste week van juli iets binnen. Ik heb in ieder geval even m'n games veranderd en krijg nu Halo en PGR ipv DOA3 en PGR.
     
  15. Buxie

    Buxie Murcielago

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb 14 juni email gekregen ;) .
    Maar ik heb nog niets ontvangen heb al even bij fedex gekeken daar kan je hem tracken. en hij ligt nu in oude meer (NL). ik ben bang dat ze zaterdags niet bezorgen. zucht. maar even het weekend doorkomen. (heb hem 26 april verstuurd). =(
     
  16. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had eerst dat formulier online ingestuurd....op 17-04-2002, ik kreeg een emailtje terug van MS dat ze het ontvangen hadden, maar verder niks....toen werd dat formulier verandert...dus 26-04-2002 dat vernieuwde formulier ingevuld en uitgeprint en MET AANKOOPBON kopie en verstuurd (26-04-2002 verstuurd), dit keer per "gewone" post .

    weken wachten, maar niks nada.....toen las ik hier op het forum dat er bij MS het een ander fout gegaan zou zijn met de administratie dit I.V.M. de NL postcodes.......toen heb ik weer een emailtje verstuurd met de vraag of er iets fout gegaan was en voor alle duidelijkheid ik weer dat "word-formuliertje" en ingescande kopie aankoopbon als attachement bij dat emailtje gedaan....deze email had ik verstuurd op 30-05-2002.....

    het is vrijdag 15-06-2002...er wordt gebeld aan mijn voordeur....mijn gedachten waren inmiddels al lang niet meer bij dat reward paket van MS....zie ik daar een kerel voor de deur staan met zwarte broek en zandkleurig t-shirt, met op de borst van dat T-shirt een logo van FEDEX !!! ik gelijk blij, want ik had hier op het forum gelezen dat FEDEX de koeriersdienst is die die reward pakjes bezorgd ! ikke rennen naar de deur.....en jawel.....: AMPED RALLYSPORT CHALLENGE en een controller netjes in een doosje verpakt !!!!

    MORAAL VAN DIT VERHAAL....ZIT JE AL ERG LANG TE WACHTEN OP JE REWARD PAKJE, STUUR EFFE EEN EMAIL OF BEL MET HET NUMMER VAN MS ( BEIDE TE VINDEN OP WWW.XBOX.NL ), MISSCHIEN WAS HET IN MIJJ GEVAL TOEVAL.....MAAR 2 WEEKJES LATER HAD IK MIJN REWARD PAKJE BINNEN ENNUUHHHH RALLY SPORT CHALLENGE IS ERG MOOI EN GOED SPEELBAAR ENNUUHHH PLAYLIST MAKEN MET EIGEN GERIPTE MUZIEK...HAHA WOWWW....AMPED HEB IK NOG NIET GESPEELD, MAAR DAT GA IK ZEER SPEODIG DOEN !
     
  17. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Die van mij is eindelijk onderweg.
    :r
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2002
  18. Mc Nappy

    Mc Nappy Crew X-Power.be

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    1
    het helpt inderdaad om naar MS zelf te bellen, ik heb vandaag nog eens gebeld om te zien of ik ondertussen al in de database zat, was dus niet zo maar dat was blijkbaar niet zo erg...vanaf nu registeren ze gewoon handmatig iedereen die belt en nog niet in't systeem voorkomt met zijn serial...dus na heel mijn adres en naam 2x gespeld te hebben zei de bevallige dame dat ik binnen 2 weekjes de handel ging aankrijgen! very nice!
     
  19. XboxruleZ

    XboxruleZ Xtraordinary

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok, eindelijk heb ik ook gebeld!! Ik dacht afgelopen week nog dat ik hem wel zou krijgen, omdat ik merkte dat er ineens een rush aan pakketjes in NL binnenkwam. Vrijdag nog niks, dus ik heb net gebeld, was wel gezellig8) Een engels(sprekend) vrouwtje zei dat ik nog niet in t bestand stond...=( Naja toen heb ik alle info gegeven, en nu heeft ze dus handmatig meteen op dr pc zo'n ding aangemaakt. Leukste zin in t hele gesprek: 'This is the first time I speak Dutch':D (was lache om aan te horen hoe ze mn adres uitsprak:9 )

    Ok voor de stakkers die tot nu toe dus ook nog niks hebben gehad, ook geen nummer ofzo: BELLEN is de enige oplossing (hoop ik...:))
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2002
  20. MasterJ

    MasterJ Active Member

    Berichten:
    921
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig konden ze gelijk de straat en plaats zien want als ik dat helemaal moest spellen werd ik gek
     

Deel Deze Pagina