Nee ik heb hem ook nog niet (26 april verstuurd). Zoals in een andere topic te lezen heb ik gisteren ook maar eens gebeld en nadat ze mij niet konden vinden in het systeem heb ik 10 min met ze aan de telefoon gehangen om al mijn gegevens direct in te vullen. We hadden zelfs nog een beetje grapjes tussendoor dus was wel lachuh alleen een Nederlander aan de lijn had wel wat geholpen want echt snel ging het niet met mijn snelle engelse spelkunsten en hun understanding van onze adres opbouw. Maar goed gebeld en als het goed is nu echt ingevoerd en klaar voor verstuuring. (a few weeks wachten moest ik nu nog) , laten we het hopen).
ik was eigelijk niet echt van plan om echt spastisch om die reward pack te gaan doen, maar ik begin t nou toch irritant te vinden, mn pack als ik em uiteindelijk krijg is bijna alleen nogmaar intressant om die controller want die games beginnen echt errug out-dated te worden op deze manier..... maargoed t is "gratis" (hoewel je je scheel hebt betaald aan een overgeprijsde xbox) dus je mag er niet over klagen... de greep van de maatschappij op de mens is wederom verstikkend...
ik was eigelijk niet echt van plan om echt spastisch om die reward pack te gaan doen, maar ik begin t nou toch irritant te vinden, mn pack als ik em uiteindelijk krijg is bijna alleen nogmaar intressant om die controller want die games beginnen echt errug out-dated te worden op deze manier..... maargoed t is "gratis" (hoewel je je scheel hebt betaald aan een overgeprijsde xbox) dus je mag er niet over klagen... de greep van de maatschappij op de mens is wederom verstikkend... (EDIT: sorry voor de dubbelpost)
Waarom heb jij in godsnaam een plaatje van Perfect Dark Dat is van Rare. Rare = Nintendo Nintendo = anti xbox Keb zelf ook wel gamecube maar boeie, de doos is veel beter
Ooit Perfect Dark gespeeld op de 64? PD is gewoon het beste spel ooit uitgebracht, een gewoonweg sublieme single player en de multiplayer is tot op heden nogaltijd onovertroffen! de levels voor in te fraggen waren enorm goed uitgedacht (op enkele na) en je kon nog eens spelen tegen 8 bots, met een uitstekend in te stellen AI, ongelooflijk veel opties die je had, een ranking die je kon verbeteren.....m.a.w. beschouw die avatar maar als een hommage en een smeekbede voor een Perfect Dark op xbox (de geruchten over Rare multiplatform blijven aanhouden so there's hope...) en als dat ons, xboxers, niet gegund is, beschouw het dan maar als een teken voor bungie, dat ze eens goed naar PD kijken wanneer ze hun multiplayer voor Halo2 gaan uitwerken (ik weet dat je online kan maar 'gewone' multiplayer mag niet genegeerd worden!)...want bij Halo hebben ze maar half werk, zelfs minder, geleverd...een nextgen console als de xbox kan makkelijk bots aan als zelfs den oude 64 er 8 aankon! Duidelijk geantwoord denkek
Beeeeeeeeeetje off-topic, maar vind je perfect dark nou echt t beste spel??? Mijn ogen zijn niet geweldig, en ik heb geen bril of lenzen, en daarom had ik altijd t probleem dat ik niet veel zag van die vage graphics van de N64. Er zat altijd zo'n mat-laagje over het beeld van de N64. daar gaat t hier niet echt om, maar de controls en de houterige manier waarmee je character liep, kunnen echt niet op tegen bijv. Halo Ik hoef hier trouwens geen reacties op, ga maar gewoon weer door met het onderwerp van de thread
Ik weet et Ik heb zelf ook een N64 met pd Vin et euh vond et altijd super vet. Maar dis een Xbox forum. Et was niet als kritiek bedoeld maar gewoon als gein. greetz
ik had de gein wel door hoor, maak je geen zorgen langs de andere kant vind ik ook dat je als gamer niet persé pro 1 bepaalde console moet zijn...en wat nostalgie kan nooit kwaad
K krijg em woensdag waarshcijnlijk. zo`n 3 dagen shipping dus dawt word woensdag.. shit dan heb k net proefwerk week KUT maar het kan ook volgende week worden ummm
Perfect dark was VET! idd het was de beste game ooit op de N64, echt zo vet he die mp met al die bots echt te cool en dan kon je weer van die challenges doen enzo echt vet. Wat was jou ranking eigenlijk, ik was dacht ik al op #10 ofzo, ik weet niet meer hoe het heette?? Oops beetje offtopic, whatever? Reward pack rulez, en dit topic ook!:{ He :{ nieuwe smilie: COOL!
toch maar even antwoorden, ook als is het off topic....ik heb na heeeeeeel lang spelen uiteindelijk de status van 'Perfect' (nr 1 dus ) bereikt...
(^&*%$(&^%!@#(&*^% Vrijdag een briefje van FedEx in de bus gevonden. Ze kwamen iets afleveren, maar ik was er niet (en m'n vriendin dus ook niet). Nu komen ze vandaag terug vóór 16.30. Ik ben vandaag aan het werk en mijn vriendin is maar tot 12.30 thuis. Hopen dat de buurvrouw 't even wil aanpakken.
Voor iedereen die hem nog niet heeft, schrijf tros radar!! zie post: http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&postid=61561#post61561
dat is bullshit want bij mij stond de fedex dus ook bij de buren omdat we nog in bed lagen. We opende net op tijd de deur. Maar goed, het pakketje is dus vandaag EINDELIJK binnen gekomen !!!
OLE!! 2 weken geleden werd ik gebeld doro ene engelse man van xbox, adres doorgegeven, ik zag op de doos staan dat ze `t woensdag hadden verstuurd, en nu, maandag heb ik `m!!!!!! hij was bij m`n buren afgeleverd, kreeg `m net van m`n buurman, `t huisnummer was ( na 1x intypen en `t duidelijk te spellen) wel verkeerd (44 was 33 ) maar ik heb `m binnen!!! ps ik had m`n xbox voor 299 gekocht