k ben blij voor je Ik ben 4 weken geleden opgebeld door zo'n engels man. Maar )(*@#(*@(#) nog steeds niets.
whuahaaaaaaaaaaa 500+ replys!! cool geeft wel aan hoezeer iedereen op de rewardpack zit te wachten he
Thank you for you recent order for Xbox parts. Your order has been shipped and is on the way. Your shipping information is provided below for your reference: SCAC : FEPL ShippingCode : ShipmentServiceLevelCode : 01 CarrierName : Federal Express CarrierTrackingNbr : xxxxxxxxxxxx ShipmentDate : Jun 16, 2002 Heb dus ook mijn tr.nr. gekregen en woon in Belgiƫ. Na hoeveel dagen mag je je RP verwachten? (aan de mensen die ook zulk een mailtje gekregen hebben)
Thanks, ik hoop dat JIJ gelijk krijgt, iemand zijn me hier: http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=3749 nl. 14 dagen ...
WOOHOOOO!!! Ik heb em vandaag binnengekregen. Ik had em 7 mei opgestuurd en ik heb verder niet gebeld en ook geen bevestiging of iets gekregen. Ik verwachtte het dus eigenlijk niet meer en wilde deze week nog gaan bellen.
Heh wat vreemd ik zie op de fedex pagina dat mijn pakketje vannochtend om 8 uur is vertrokken uit eindhoven. Nu is het al bijna 6 uur smiddags en nog steeds niks gehad Dit voorspeld niet veel goeds denk ik. Misschien verkeerd adres. Ik weet niet wat ik nu moet doen. Misschine met fedex contact opnemen dan maar
Ook van deze morgen en ik heb voorlopig dit: Scan Activity Date/Time Comments Package status POYLE GB 06/17/2002 09:11 In transit in destination country Package status POYLE GB 06/17/2002 09:11 Release by customs Left FedEx Origin Location POYLE GB 06/17/2002 09:08 Picked up by FedEx POYLE GB 06/17/2002 08:29
Jippie hij is binnen vandaag gehad..........ik hebb hem het hele weekend gevolgd enrond de middag was het er het feest kan beginnen..............na 54 dagen wachten
Ik kreeg afgelopen vrijdag 14 juni een mailtje dat het "pakketje" onderweg was.....en als ik vandaag om 11:40 thuis zou zijn geweest, zat ik nu lekker te gamen ]:- ==> ze komen morgen weer terug, dus ik ben benieuwd....heeft wel ff geduurt, maar eindelijk krijg ik dan mijn reward pack !!
De wonderen zijn nog niet de wereld uit!! Vandaag na 53 dagen mijn rewardpack gekregen. Toch wel een opluchting. Kunnen we weer fijn gamen.
IK HEB EM GEWOON niet maar k had gebelt en hij zei dat 3 dagen shippiung(vanaf zondag) dus zou ie er rond woensdag/maandag(tussen in) wel komen
IK HEB EM BINNEN FINALLY!!!!ow man zo gaaf, en ze zeiden aan de telefoon begin juli, eindelijk amped en RSC
nee niet je serial nr..........]:- diegene heeft vantevoren een mailtje gekregen van fedex,met een trackingsnr.......DAT nummer moet je daar invoeren
ik heb die nummer ingevult Est. Delivery Reattempt 06/18/2002 by 16:30 dat staat er op dus bedoelen dat ik het op die datum en tijd krijg????