Hantheman.....hoe heb je DAT voor elkaar gekregen? Gewoon de klantenservice gebeld en toen???? Alweer 54 dagen geleden....en nee....nog nix binnen.....
Ik heb tzelfde als hanntheman denk ik. Zaterdag gebeld, vandaag tracking nummer gekregen, en waarschijnlijk morgen of overmorgen al binnen, want er stond: Pakketstatus POYLE GB 06/18/2002 12:15 Onderweg in land van bestemming Gewoon ff bellen dus, gegevens doorgeven, en klaar
Yes..!! Ja Ja.. ik heb hem ook gekregen.. Mijn werd vertelt dat er iets fout was gegaan met alle reward packs en dat het nu is opgelost. Iedereen kan zijn reward pack binnenkort verwachten. Ook kan je nog een keer bellen want mijn werd een week geleden nog vetelt dat alles onderweg was en toen ik 4 dagen later terug belde bleek het dus helemaal niet zo te zijn en dat het toen wel verzonden werd. En ja hoor 3 dagen later mijn reward pack.. Dus ik zou zeggen nog eens bellen.. Grt TO3T3R
XboxRuleZ; ik heb net ook ff gebeld en op aandringen hebben ze mij ook op een priority lijst gezet (vooral begrip tonen en aardig blijven dat zoeken ze uiteindelijk die uitweg) wat betekent dat ik binnen 2 dagen een trackingnr krijg en aan de eind van de week hem binnen heb. Of het interessant-doenerij was dat ze dat niet met iedereen willen doen weet ik niet...ze zeiden het wel, maar zit er zelf nu ook bij (omdat ik al voor de 4e keer belde of zo en ze in de status dat ook konden nakijken! NU AFWACHTEN HE?
Heej met wie had je gesproken dan ? ik met een jarmaine en ik kreeg een ref nr zodat ik over 2dagen kan bellen over mijn tracking nr Dit is allemaal wel beters!! gister ff een dvd remote gekocht strax maar ns een filmpje checke
Jippie ik heb hem. Enigste wat mij op viel was dat zijn mijn postcode alleen de cijfers gaven dus geen letters. (op de doos) Misschien was dat de reden van alle vertraging
ik hem het nog steeds niet terwijl ik al vrijdag tracking nummer heb gekregen en zou eigenlijk maandag al moeten krijgen nu is het zelfd dinsdag voorbij dammmm hopen dat ik het woensdag krijg
Ik heb hem eindelijk!!!!!!!!!!!!!!! Vanochtend om 11.30 gebracht!!!! Eindelijk na bijna 2 maanden wachten (ik heb hem dus opgestuurd wanneer het kon) 2 keer moeten bellen 2 keer formulier opsturen, !nooit een mailtje gehad! En opeens stond dat pakketje voor mijn neus! Voor degene die het willen weten ik had Amped en Oddworld gekozen.
zo vandaag maar weer effe gebeld en me gegevens ,handmatig laten invoeren , moest wel alles 10 keer herhalen ofzo , maar de postcode klopte bij het adres wat zij opnoemde ,dus het zal nu wel allemaal goed komen , ik wacht in spanning af heb ook meteen een ref. nr gekregen , ik heb fuzion frenzy en project gotham besteld , wacht nu al 57 dagen
Ja hoor! Hij is binne Ik zat op de bank te wachten, want ik wist dat ie heel snel zou komen, en ja hoor Supersnel afgeleverd door Fedex.. de wereld wordt steeds kleiner Pakketstatus EINDHOVEN NL 06/19/2002 10:29 In FedEx-voertuig om te worden bezorgd EINDHOVEN NL 06/19/2002 10:28 Op FedEx-locatie van bestemming aangekomen EINDHOVEN NL 06/19/2002 10:28 Op FedEx-locatie van bestemming aangekomen EINDHOVEN NL 06/19/2002 08:12 Pakketstatus RIJSBERGEN NL 06/19/2002 08:11 Vrijgave door douane Pakketstatus RIJSBERGEN NL 06/19/2002 08:10 Pakket beschikbaar voor in-/uitklaring Aangekomen in sorteercentrum PARIS FR 06/19/2002 00:29 Pakketstatus POYLE GB 06/18/2002 12:15 Onderweg in land van bestemming Pakketstatus POYLE GB 06/18/2002 12:14 Vrijgave door douane Afgehaald door FedEx POYLE GB 06/18/2002 10:54 En om 11:24 was ie er
ku zooi wanneer krijg ik het nou het heeft al twee keer dit staan bij fedex website als je die nummer heb ingevoert: Customer not available or Business closed terwijl ik op die datums altijd thuis ben geweest hoo kan dat nou
dan zou ik als ik jou was fedex opbellen. Misschien is het adres niet goed dat op het doosje zit. Je kan het proberen je weet maar nooit
ik heb nog neit eens zo`n nr... laat staan een reward pack morgen bel ik gewoon nog een keer net zo lang tot ze em via de telefoon geven
precies net 1 min geleden binnen gekregen jupppieeee eindelijk ojeeeeeeeeeeeeeeeeeee werd wel tijddddd
Ik heb hem vandaag binnen gehad. Ben zaterdag pas in het systeem ingevoerd en heb ik hemal thuis liggen. Dus ze kunnen het wle heel snel als het moet De Fedex chauffeuse zei al dat ze al een paar weken bijna niets anders meer rond reden (betekent wel dat er veel xboxen in Nederland zijn).