1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ik heb mijn 2 games + controller gekeregen!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Tr@m$, 21 mei 2002.

1. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    hmnmm kan wel n weekje of twee overheen gaan...:mad:

2. iemandanders

iemandanders Gewoon Iemandanders

Leuk Bevonden:
    0
    He Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik heb hem dan eindelijk ook.
    Eve voor de duidelijkheid ik heb het formulier 29 april opgestuurt. Een paar weke gelede heb ik het formulier nog eens opgestuurd naar de tip die kreeg van dat 0800 nummer. En nu heb ik hem dan eindelijk binne. Ik hoop dat de rest van jullie hem nu ook hebbe.

PS ik heb voor de rest geen bericht gehad. Ik kreeg hem vandaag plotseling met de post binne.

Laatst bewerkt: 26 jun 2002
  3. raptorix

raptorix Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Begin april me formulier ingevult, na weken wachten op 17 juni gebelt met support (had op vorige 3 mailtjes niets gehoord).
    Prima geholpen, me verzending stond onhold :{ en ik mocht zelf nog mijn spellenkeuze wijzigen. Mijn collega die op zelfde dag gebeld had kreeg hem al na 2 dagen. Dus vandaag na 11 dagen wachten maar weer eens gebelt, en wel hoor, was WEER niet verstuurt :mad:

Vandaag maar weer alles bevestigt qua adres. Support sux echt heb al me gegevens netjes geregistreerd op hun website, maar enige communicatie tussen deze gegevens en de helpdesk is niet mogelijk.

Ik vraag om een tracking nummer maar daarvoor moet ik weer terug BELLEN, ik haat dit echt ik ga geen moeite meer doen laat ze dan maar lekker stikken in hun rewardpack.

4. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    Leuke Thread is dit, lekker lang :D

Ga door jongens dit wordt een record :9

5. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben 28 werkdagen om hem bij je thuis te krijgen he, dus maak je borst maar nat. bij mij duurde het zes weken of zo, en als je die hulplijn wil bellen sta je zo tien minuten in de wacht naar dat geweldige muziekje te luisteren.

6. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Yep, het leeft echt he, die reward packets.
    Dat is het lot van de Xboxers...
    Tsja sommige mensen hebben hem al een maand en sommige mensen nog steeds niet. Life's a bitch!:)

7. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Het is marketingtechnisch natuurlijk verschrikkelijk amateuristisch.
    Dat ding had gewoon voor E 299 gelanceerd moeten worden. Waren er ook veel meer verkocht. Bad move Bill........

8. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    fuck die mensen... ik heb me formulier met bon en shit 29april opgestuurd... ik heb het nog steeds niet..... ik gister bellen.... die mensen schreeuwen... zeggen ze ja sorry dat het zo lang duurt blablabla.... we hebben nog niks gekregen.... dus ik denk what the fuck... ik heb al 5keer gebeld ofzo.... dus ik zeg dat... zegt die vrouw.. weet je wat we doen het telefonisch.... ik me serienummer en naam en spellen enzo door geven zegt ze als het goed is komt het nu over een week.... ik zeg fuck dat ik ga zondag een maand naar suriname.... oww dan zet ik u wel op de prioriteitslijst dan krijgt u het over 2 dagen en anders moet u ff bellen.... ik bedank het mevrouwtje... zij bedankt mij voor het bellen naar die lijn.... blablabla.... ik hoop dus dat ik die dingen morgen krijg.....=( :mad: =(

9. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    chill dude,,je moet blij zijn DAT JE HET KRIJGt.

10. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    dat slaat nergens op, hij maakt net duidelijk dat het niet zeker is dat hij het krijgt. Daarnaast is het niet meer dan normaal als hij het wel zou krijgen.

11. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    YES, EINDELIJK ik heb hem, na heel lang wachten:) :) :) :) :) :) :)

Vorige week vrijdag gebeld voor de 2e keer, ze hadden nog steeds niets. Toen deden ze het maar via de telefoon, nou een half uur aan die lijn gehangen (die kerel zijn computer deed raar)

Nou is het donderdag en ik heb hem al:) Die kerel zei dat ik hem 6 juli pas zou krijgen, nou bedankt MS:)

12. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    slaat wel ergens op,
    ja je mag dan wel boos zijn, maar die m4ensen doen ook maar hun werk , en dat je naar tokio gaat is hun probkleem toch niet !?!?!?

13. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Als je naar tokio zou gaan is dat inderdaad hun probleem niet, sterker nog, het moet ze geen ene reet schelen.

Wat wel hun probleem is, is dat ze de Reward packs niet binnen 28 dagen kunnen versturen. Het gemiddelde ligt meer ergens rond de 48 dagen ofzo.

Ze doen hun werk dus NIET, anders zouden die pakjes allang binnen zijn. En dan heb ik het dus niet over die arme mensen bij die servicelijn of de mensen die die pakjes met de blote handen moeten inpakken en versturen. Degene die dit alles in goede banen moet leiden is fout bezig (miccrosoft). Hoe je er ook naar kijkt.

14. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    nee, je moet verwachten dat je het binnen 28 dagen krijgt,
    maar omdat er mensen zijn die hun formulier 5x insturen en mensen die 1000x bellen duurt het gewoon fucking langer

15. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Ze zeggen dat je ze 28 dagen moet geven voor je het ontvangt, dat is wat anders dan dat je moet verwachten dat je het binnen 28 dagen krijgt. Dat is een belofte dat het nooit langer dan 28 dagen gaat duren.

Daarnaast heeft degene die die bon verstuurd er niks mee te maken hoeveel keer iedereen die bon verstuurd, die 28 dagen staan als een huis. Toen MS 28 dagen verzendtijd onderaan dat briefje neerschreef hielden ze echt wel rekening met vertraging hoor. Als ze 28 dagen opschrijven gaan ze ervan uit dat het maximaal 2 weken duurt.

Oftewel, ze hebben het verneukt.

16. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Neehee, achtentwintug werk-da-guh ! Da's zes we-kuh !!! =(

17. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Waar haal jij die werkdagen vandaan dan. Toen ik het formulier verstuurde stond er gewoon DAGEN. en dus geen WERKDAGEN.

18. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Zeiden ze bij die hulplijn van ze. Misschien smoes. Kwenie:{

19. Illusion

Illusion It's all Illusion

Leuk Bevonden:
    1
    Bullshit, als het werkdagen zouden zijn had het wel een veelvoud van 5 geweest (5 werkdagen in een week) en niet een veelvoud van 7!

20. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Precies, ze lopen gewoon smoesjes te bedenken.

Deel Deze Pagina