1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ik heb mijn 2 games + controller gekeregen!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Tr@m$, 21 mei 2002.

  1. Sultan_of_Swing

    Sultan_of_Swing Active Member

    Berichten:
    438
    Leuk Bevonden:
    1
    Daar zal Microsoft niet wakker van liggen hoor, je hebt natuurlijk wel gefraudeerd en dat mag niet :{
     
  2. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Naam adres en gegevens aub?:+ :9
     
  3. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik snap niet dat sommige mensen geen rewardpack hebben gekregen en dat niet erg vinden. Ik zou die gasten bij MS elke dag gaan bellen, dat is toch een gratis nummer en ook gratis oefening in de engelse taal. Ze zijn van 7 uur 's ochtends tot 11 uur 's avonds bereikbaar, dus als je je verveelt...

    sgaapy:
    Als iemand anders al jouw Xbox nummer gebruikt heeft, is dat niet jouw probleem maar het probleem van MS. Bij MS maken ze er jouw probleem van, maar dat hoort natuurlijk niet zo.
    Jij hebt thuis die Xbox staan met dat nummer erop, laat ze maar komen kijken ernaar, kunnen ze gelijk je rewardpack meenemen! Als jij straks een probleem hebt met je Xbox en hij moet gerepareerd worden, dan kan dat niet, want dan sturen ze hem naar die andere knakker!
     
  4. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    das niet zo best dan
     
  5. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    'k kreeg 'm eerst niet,toen heb ik ff gebeld en minder dan 1 week later had ik 'm
     

Deel Deze Pagina