pfffik heb de mijne de 24e gepost[per post en e.mail]. ik dnk dat deze week de meeste afgewerkt worden.
Ik wordt paranoid man!!! Ik zit allemaal complotten te bedenken! Mischien heeft een of ander eikeltje bij de PTT me brief gejat! Of misschien heeft dde koerier me pakketje meegenomen! Misschien is de koerier ontvoerd door aliens en is me pakketje spoorloos! Misschien heeft de dood van Pim er wat mee te maken!!!!!!! Als ik hem niet snel krijg dan....dan...dan.....
hmzzz wedden je zal altijd zien dat ze strax iemand terug vinden die met onze pakketjes dood geslagen is en wij draaien de bak in
Nee joh.. Die dude van de FedEx was Fedup denk ik.. Of anders is ie met zijn keddy de sloot in gereden omdat ie verkeerd beladen was, hij had namelijk een pakketje voor mij mee moeten nemen, dan was ie goed beladen geweest.
LIFO is wel een logische systeem als je er van uit gaat dat alle aanvragen, faceup, bovenop een stapel worden gelegd. De laaste ligt bovenop en zal dus als eerste worden verwerkt.
hmzzz dan krijg ik het tenminste al hoewel ik het een beetje oneerlijk vind. maar waarom kunnen ze niet op zn minst een mail sturen ter bevestiging dat ze mijn brief hebben binnen gekregen, dat vind ik zo vreemd aan ms.
en LIFO (Last In First Out) én dan MAIL (My Ass Is Last) is toch denk ik teveel van het goede voor M$
ik heb hem laat besteld maar heb nog nix ik heb hem laat besteld maar heb nog nix. dus lifo systeem hebben ze niet :r . maar ik heb azurik + odd besteld (rest heb ik al of wil ik niet ) maar azurik ligt nog niet in de winkel heeft iemand die al ontvangen of ligt het daar aan ???????
Hier ligt Azurik wel al in de winkel dus daar ligt het niet aan, ik heb Azurik ook besteld. Heeft iemand het al gespeeld?
hoe lang ligt azurik er al hoe lang ligt azurik er al (in de winkel bedoel ik want ik heb hem gisteren niet zien liggen (freerecord + gameshop twente)
iemand die formulier voor 26ste heeft gestuurd zonder da bonneke en reward al gekregen heeft !! is namelijk mijn geval , 25ste opgestuurd met da oud formulier zonder bonneke , heb nog geen nieuws gehoord!