Ik heb nog geen email gezien(is waarschijnlijk wel verstuurd maar m'n inbox was vol) heb net ff een mail gestuurd dat ik nog geen mail gekregen heb.
Ik heb halo maar daar ben ik nu wel op uitgekeken. Echt als je dat spel 3 keer heb uitgespeeld dan is er geen reet meer aan.
geen post, geen e-mail.. geen belletje.. ooh god.. als dat maar goed gaat.. Hoor ik daar ding-dong, ding-dong (The postman always rings twice)
Nee, moest er nog bijkomen ook.. Was maar een grappie.. was niemand aan de deur.. Het was alleen even een wishfull thinking momentje.. dat er nu een FedUp bode aan mijn deur stond..
Ik heb de heledag zenuwachtig op school gezeten De dag leek wel 2 jaar, maar als ik klaar was zou misschien mijn reward pack er wel zijn. Ik fiets naar huis. Durf niet naar binnen te kijken. Loop de deur door en daar ligt.... NIETS VERDOMME NOG STEEDS NIETS ik ben zooo pissed morgen weer zon kutdag op school GRRRRR ik word echt gek en die kutsupport lijn is engels en als je dan met zon gast gaat lullen weten ze natuurlijk neits over NL man man MS schiet verdomme op greetz
ja maar wie brengt die dingen want dan bel ik gewoon die gasten -Nederlandse Pakket Dienst (NPD) ? -UPC? ????? WIE WANT IK VERDOMME OOK NIET!
Jah precies dan vraag ik wanneer ze in Enschede komen Die Fedex of Fedup of zo doet dat toch Maar ik ga nu ff GTA 3 op PC spelen mzzl
post bedrijf bellen heeft alleen zin als je verstuurd niet als ontvangt. ik dacht ups (wel voor garantie dat weet ik helaas)
ja das dan pech IK WIL PGR EN DoA3! wie heeft het packet al en WEET wie het heeft gebracht IK MOET HET WETEN!