Sorry jongens, volgens de richtlijnen van ons beleid is het niet toegestaan om ons forum te gebruiken voor het 'illegaal' bemachtigen van spellen.
PM elkaar als je dit soort dingen wil weten, denk ik dan maar. Hoeven de operators ook niet telkens op te treden, en hou je het forum schoon
Zoals ik al zei... PM dot even als je meer wilt wten.. ook met "demo" weet de doorgewinterde internetter wat je bedoeld.
Ik heb net boodschappen gedaan.. maar als ze er zijn geweest doen ze een briefje in je bus en ik heb nix gezien
#$^#^$&%@#$$&$@ stond die gozer vanochtend om 10:45 voor de deur! Niemand thuis....nouja ik ben blij dat ik hem in ieder geval krijg. ff voor de duidelijkheid, ik heb hem voor 369 euro bij de gameshop in Den Haag gekocht en het formulier op de 26ste op de post gedaan(dus geen email). Ik heb ook geen email of telefoontje gehad.
i d8; ff een treadje openen om jullie gerust te stellen over het reward pack en wat zie ik de volgende dag: 6 pagina's! Ik wist niet dat jullie er zoooooo op zaten te w88. Nog ff voor de duidelijkheid: ik heb geen mail of belletje van te voren gehad en de bezorgdiesnte was idd FedEx
i d8; ff een treadje openen om jullie gerust te stellen over het reward pack en wat zie ik de volgende dag: 6 pagina's! Als je je instellingen even wijzigt, dan heb je 3 pagina's zoals ik nu. Das makkelijker lezen. (Profiel, Edit Options, Default Posts per Thread: 40)
http://gathering.tweakers.net/showtopic.php/478872/7/25 Daar staat mijn hele verhaal, je hoeft eigenlijk alleen pagina (6), 7 en 8 te lezen. Komt er in het kort op neer dat als je een tracking nummer hebt je gewoon ff naar de FedEx moet bellen. Mwah, lees het maar ff. Geen zin om dat weer allemaal op te schrijven. Oh ja, ik heet daar _.-SuperstaR-._