de POST REPLY is button is toch echt groot genoeg hoor. En wat dot zei, dat bedoelde ik ook te zeggen, jullie hebben er later plezier van!!!!!!!!!!!!
ik heb het 3 mei op de post gedaan . vandaag binnen gekregen SWWEEEETT!! rappe jongen daar bij microsoft voor de rest van de gamers , effe geduld!! moet 1 dezer dagen binnenkomen Mijn pakketje kwam trouwens via FEDEX
dat is toch niet eerlijk, als ik hem ook pas 2 mei ofso op de post had gedaan ipv 26 april dan had ik hem misschien al gehad
Ja lekker gedoe zeg, heb hem de 28e of de 29e opgestuurt!! En ik heb nog steeds niets gehoord, maar ja de 28 dagen zijn nog niet voorbij... Ik heb wel effe geduld!!
Iets nieuws om over na te denken: Welke games hadden de mensen besteld die hun rewardpack al hebben? Misschien heeft het daar iets mee te maken? Ik heb op 1 Mei RSC en Munch's Oddysee besteld. Nog niets ontvangen, ook geen mail gehad en ben ook niet gebeld.
Ik heb 28 April PGR en RSC besteld, en heb ook nog niets gehoord of ontvangen!! Misschien gaat het gewoon inderdaad om welke spellen.. De spellen waar de meeste vraag naar is worden (misschien) later verstuurd.. Edit: (misschien hé) Edit: Nou ik wacht nog wel de 28 dagen zijn nog niet voorbij!!
nou dat denk ik niet. ik heb halo en doa3 in mij pakket gevraagd. 24e gepost en gemaild!!! we can only wait and see. ]:-
heb nog geen mail ontvangen, ben niet gebeld en heb zelf ook niet gebeld en jij? misschien na die 28 verwerkingsdagen
ik heb me shit ook binnen.. 3 van de 5 heb ik nu.. k had ze wel allemaal gelijk op de bus gedaan.. komt de rest dan nog?