Ik heb 19 april (per email) en 24 april (per post) DOA3 en Rallisport Challenge aangevraagd. Nog niets gezien helaas!
hmz, ik moet wachten tot de 2e week van Juni maar gelukkig hebben ze mijn aanvraag ontvangen en goedgekeurd (x-box waarvoor ik reward-pack had aangevraagd had maar 299 euro gekost)
ALS je vrienden hebt, is Fuzion Frenzy zeer dope hoor... Maar dat is dus onder bovenstaande voorwaarde... Ik wacht nog op Halo en DOA3... Ja, ik weet het, waarom Halo niet gekocht? Omdat ik toen ik m'n XBox had gekocht (in eerste instantie met Halo), ik op de xbox.nl-site zag dat er niet zoveel interessante spelletjes op die reward-lijst stonden. Dus heb ik Halo ingeruild voor iets dat niet op die lijst stond (NHL 2002) en wacht ik wel op Halo...
ik heb ook fusion frenzy gekozen samen met Azurik. de rest dat op de lijst stond heb ik al. op nfl of zo of nba na.
ik hbe WEL vrienden maar toch zo ik nooit voor funzzion kiezen eerder voor nba of nhl als die er opstaat
*zucht* Heb je die lijst ooit bekeken? NBA Live 2002 staat er in ieder geval op. Geen NHL games, maar wel 1 NBA game. Wat heb jij dan besteld? Of heb je 'm pas na de 26ste gekocht? Maar FF is echt dope met vrienden... Ik kan het echt aanraden. Okay, het is grafische niet de mooiste game en er had veel meer mee gedaan kunnen worden, maar het is toch leuk genoeg om te spelen. En hij is nu nog maar 49 euro...
ik wacht tot morgen , en dan ............ ik tel tot 10 ik wacht nog effe Godver de godver tel tot 20 JESUS MAN , ik wil mijn rewardpack Morgen uiterlijk hebben Anders gaat de dichtsbijzijnste Microsoft medewerker Dood ! *boze modus Uit*
Amped en DOA3! Amped heerst. Niet zo moeilijk in het begin vind ik, ik heb helemaal geen prbolemen met landingen enzo. Over DOA3 ben ik nog niet helemaal uit zoals je in een ander topic kan lezen
ik speel met m'n vriendin altijd fusion frenzy vind ze vet tof ze wil nu ook xbox, ze wacht tot ik haar een geef is NIET grappig