IK HEB SPLINTER CELL!!!(eindelijk!)

Discussie in 'Algemeen' gestart door SUPERMARIO, 12 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kremers

Kremers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je een abo of is ie al te koop in de winkel?

2. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Resident Evil is echt wel koel, besturing beetje ruk.
    Mario is vetjes.
    Star Fox is echt wel een vet spel.
    Metroid wordt een hebbertje.
    Super Smash is humor met bier in MP.
    Monkey Ball zelfde verhaal als hierboven.
    Luigi Mansion is supergrappig, wel snel uitgespeeld.
    Kortom het is geen xbox line up maar er zijn zeker leuke spelletjes verkrijgbaar.

3. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    abbo... :9

4. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yep, Gamecube begint te lopen. Overmorgen (als het goed is) komt Die Hard: Vendetta uit:9 He Xenior, Eternal Darkness ontbreekt in je lijstje. Voor mij de beste gamecube game tot nu toe. Beetje Resi achtig, maar dan met betere controls en veel uitgebreider.

5. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    zal best maar die fase ben ik een beetje voorbij, keb em nog wel gespeeld sunshine ergens in een winkel. maar die kleurtjes zijn bijna te happy. en de gfx zijn niet echt veel beter dan die van zelda op de n64.

maar goed dit is mijn mening. en drom heb ik een xbox gekocht. blinx heb ik ook niet want er komt vast nog wel een betere van dat genre.

6. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig.

7. Helmond

Helmond Got it all !

Leuk Bevonden:
    0
    1 ding snap ik dan weer niet, ik heb splinter cell nu ong. 2 weken, en ja het is een copie, maar moet er geen origineel spel op de markt zijn alvorens je daar een copie van kunt maken ?

8. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    zonde man, de ervaring moet toch perfect zijn, met een bug loze versie :) waarschijnlijk heb je gewoon een betatje dan, maar ook dat snap ik niet echt. amerika is ie ook niet uit.

9. Helmond

Helmond Got it all !

Leuk Bevonden:
    0
    mijn ervaring is ook positief, het spel is echt super, maar ik weet zeker dat er betere, mooiere, coolere spellen in de toekomst zullen verschijnen.

10. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Eh...ik vind Eternal Darkness niet zo leuk... :eek:
    Ik weet dat ik daar alleen in sta maar de sfeer en design spreken mij niet aan. Net zoals dat ik niet van spellen hou met middeleeuwse sjit, daar kan ik me niet in verplaatsen.
    Sjah..en dat design, dus de tekenstijl, vind ik gewoon erg tegenvallen. Maarja, zoals ik al zei sta ik daar een beetje alleen in. Verders ben ik blij met m'n kubus, begint idd nu te komen.
    :9

11. SUPERMARIO

SUPERMARIO Guest

ah fuck jullie allemaal jullie geloven me niet......dit is nutteloos sluit dit topic maar

12. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Mwoh, niet echt. Het is wel 2d maar de achtergronden zijn niet statisch. Takjes bewegen in de wind, golfjes in het water etc. Zeker wel een van m'n top-tien-aller-tijden games hoor.

13. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ik wil je wl geloven, maar laat maar zien met foto.
    die was ons beloofd

14. xboxrulezz

xboxrulezz Guest

kweet niet wat die flippo allemaal lult maar als hij het spel heeft dan is het ten eerste van een ftp want daar heb ik em zien staan maar dat doet er niet toe.
    ten tweede is het een japans gesproken spel dus die kan niet in zen xbox worden afgespeeld.
    en ten derde waar blijven dan die FUCKING SCREENSHOTS!!!!=(

15. Zie je wel, hij wordt laaiend dat we hem niet geloven. Echt een eersteklas jokkebrok dus!!!=( :D :p

16. bizzy_bone

bizzy_bone Guest

Hey je hebt splinter cell helemaal niet je wilt gewoon opscheppen met die lelijke kop van je :D je hebt gewoon aandacht nodig omdat je moeder die niet geeft gaa maar lekker met je tolli spelen sukkeltje vuile bluffer die het forum wil verpeste

17. xboxrulezz

xboxrulezz Guest

gelijk heb je kheb net een nieuwe tread geopend

18. xboxrulezz

xboxrulezz Guest

kheb dus vanmiddag eens ff naar die zaak toegebeld. en gezegd dat ik van een (vriend) van me hoorde dat hij bij hun een van de 4 sc spellen had gekocht. wat zegt die vent toen aa laat die gozer niet zo lullen we hebben dat spel nog niet eens binnen gehad. en als we em al hadden dan hadden we em echt niet eerdr verkocht

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Die gast heeft nu wel precies wat hij wilde : dat jullie gaan uitzoeken en toch twijfelen of het spel er al is.

Mario Sunshine is cker wel vet. Maar ik zit nog steeds te wachten op Mario Kart Grand Championship dat wordt gewoon -het- spel op de NGC.

20. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

flikker toch een end op naar gamers.nl ofzo.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina