[XOne] Ik heb Xbox Live !! (De grote dag!!)

Discussie in 'Games' gestart door LaZZ, 11 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gegron

gegron Guest

ik wil mijn kit

2. Hotshot

Hotshot Guest

who doesn't ?

3. twist

twist Guest

zijn er mensen die hem ook via solmedia hebben besteld?
    ik hoop dat ie vandaag al komt!!!! TPG bezorgd soms toch binnen 1 dag? en gister is het op de post gedaan dacht ik!

4. The Fragsoldier

The Fragsoldier Xboxlive

Leuk Bevonden:
    0

Dit vind ik tog wel de beste router: xDSL/CABLE BROADBAND ROUTER 4S

5. Erikz

Erikz WTFOMG!!11 LOLLOL~!1

Leuk Bevonden:
    0
    leuk hoor XBW...jullie worden bedankt..ik heb m nog niet binnen

6. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Me neither, hoewel XBW er niks aan kan doen, en gisteren waren er genoeg mensen die hun kitje tussen 1 en 2 ontvingen.

7. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    inderdaad, best wel jammer....ze ze zijn niet de enige schuldigen, maarja, wel deels verantwoordelijk hiervoor.
    ik zat er over te denken om ook Steel Battalion te pre-orderen................toch maar niet

8. twist

twist Guest

maar eigenlijk zou iedereen hem morgen toch pas officieel krijgen? Dus als het morgen niet binnen is dan kun je beginnen met zeuren :9 (ookal zouden ze eerder worden bezorgd dan 14 maart)
    bij mij doen ze hem door de brievenbus, ik vraag me af of dat wel kan :confused:

9. gegron

gegron Guest

10. Hotshot

Hotshot Guest

ey, overal zit je zulke smilies te posten gegron :mad:

11. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    nee, ze moeten een handtekening hebben, dus brievenbus is geen optie

12. Heras

Heras Hackwerk

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik hem maar niet gepreorderd, dan had ik hem gisteren of vandaag ff bij bart smit kunnen ophalen... wilde dit weekend zo graag liven... heb zelfs geen enkele afspraak voor het weekend gemaakt...

13. twist

twist Guest

nee maar ik heb hem ergens anders besteld :confused:
    bij solmedia, en ik krijg hem misschien vandaag maar zeker morgen hadden ze gezegd, en ze zeiden ook dat ik niet thuis hoefde te zijn omdat ie door de brievenbus kon omdat hun het hadden aangepast. en het word met TPG bezorgd

14. dester

dester Nature one

Leuk Bevonden:
    0
    Ergens heb je wel gelijk, maar is toch klote als je een vrije dag heb genomen en dan voor niks thuis zit. Morgen een atv dag die al een hele tijd staat.

Ik denk niet dat het pakketje door de brievenbus past.

15. dave

dave Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net telefoontje gekregen van DHL dat mijn pakje is toegekomen :)
    Ik ga hem na het werk halen

16. ruite041

ruite041 reads your harddrive

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet dat het probleem bij micromedia ligt maar toch had ik liever gehad dat XBW iets betere info had gegeven, niet tot 3x toe "alle kitjes zijn de deur uit" maar gewoon ff aan micromedai vragen "welke pre-orders zijn vandaag de deur uit en doe ons ff de pakket-nummers" dan had iedereen precies geweten waar hij aan toe was. Ik heb zelf micromedia gebeld en had binnen een minutt duidelijkheid, ze wisten zelfs mijn pre-order nummer. gemiste kans dus.

17. TorLux

TorLux Nerd with a Gun

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben dus echt FUCKED nu....

het probleem is als volgt:
    Heb net gebeld....Macromedia verstuurd hem vandaag...maw: hij word morgen bezorgd....... morgen kan ik niet vrij krijgen....(release-dag)........ dan komen ze dus maandag weer.....(kan ik weer geen vrij krijgen, want maandag is vergaderdag)....

kan ik het op gaan halen in npd depot....harstikke leuk....die is er niet in EIndhoven.... moet ik dus naar Den Bosch..... kan alleen op werkuren, maw: weer een vrije dag naar de haaien...

dan moet ik ook nog een treinkaartje naar Den Bosch kopen, en eventueel vervoer in Den Bosch zelf, want ik heb een vermoeden dat dat depot NIET bij het station ligt...

maw: op deze manier gaat het live kitje me dus 60 euro + 15 euro reizen + 2 vrije dagen (die echt moeilijk te krijgen zijn, omdat het harstikke druk is op werk) kosten.......

En dan komt er ook nog bij kijken, dat de eerstvolgende vrije dag die ik kan nemen misschien wel ergens in april is.....

ik vind dat nogal wat....

vandaar het verzoek aan Miriki: Please!!! Annuleer PRE-285!!! Volgens Micromedia moest ik bij jou zijn, om het te kunnen anuleren... ik heb je al gemaild..geicq-ed...maar heb nog geen readctie.....please reageer vandaag, anders ben ik focked..... :mad:

Laatst bewerkt: 13 mrt 2003
  18. gegron

gegron Guest

iedereen krijgt hem behalve ik ik wor hier echt depri van kut kut kut

19. Hotshot

Hotshot Guest

take it easy, take a sisi..

take a breather, damn..gegron, relax a bit man :)

20. Erikz

Erikz WTFOMG!!11 LOLLOL~!1

Leuk Bevonden:
    0
    je bent niet de enige gegron :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina