ik ben dus echt FUCKED nu....
het probleem is als volgt:
Heb net gebeld....Macromedia verstuurd hem vandaag...maw: hij word morgen bezorgd....... morgen kan ik niet vrij krijgen....(release-dag)........ dan komen ze dus maandag weer.....(kan ik weer geen vrij krijgen, want maandag is vergaderdag)....
kan ik het op gaan halen in npd depot....harstikke leuk....die is er niet in EIndhoven.... moet ik dus naar Den Bosch..... kan alleen op werkuren, maw: weer een vrije dag naar de haaien...
dan moet ik ook nog een treinkaartje naar Den Bosch kopen, en eventueel vervoer in Den Bosch zelf, want ik heb een vermoeden dat dat depot NIET bij het station ligt...
maw: op deze manier gaat het live kitje me dus 60 euro + 15 euro reizen + 2 vrije dagen (die echt moeilijk te krijgen zijn, omdat het harstikke druk is op werk) kosten.......
En dan komt er ook nog bij kijken, dat de eerstvolgende vrije dag die ik kan nemen misschien wel ergens in april is.....
ik vind dat nogal wat....
vandaar het verzoek aan Miriki: Please!!! Annuleer PRE-285!!! Volgens Micromedia moest ik bij jou zijn, om het te kunnen anuleren... ik heb je al gemaild..geicq-ed...maar heb nog geen readctie.....please reageer vandaag, anders ben ik focked.....
Laatst bewerkt: 13 mrt 2003