1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Ik heb Xbox Live !! (De grote dag!!)

Discussie in 'Games' gestart door LaZZ, 11 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Dat zou mooi klote zijn. Maar onze pakketjes via XBW komen toch bij Microsoft vandaan? Dat zou lekker tegenstrijdig zijn..

en Kobold en jij zijn ook tegenstrijdig :
    staat hier : http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=19876&perpage=15&pagenumber=5

LOL! ik vergeef jullie, maar ik heb het gevoel dat je er een klein beetje naast zit?

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Don't worry je kan on-line ... Ik heb nooit beweerd dat dat niet kan ... je kon eigenlijk on-line met een Nederlands ID vanaf de mysterieuze update .. maar de meeste hadden toen nog geen kitje ... maar zodra jij het kitje binnen hebt ben je Live!

3. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Natuurlijk kan je online, als je goed leest staat er "WAARSCHIJNLIJK".
    Hetgeen dat ik bedoel is of je al online kan via andere "billing regions" dus Fardo heeft mijn vraag eigenlijk al beantwoord.

Tja waar mensen bezig zijn worden fouten gemaakt

4. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    :cool: mooi! Nu maar hopen dat mijn buren vandaag een beetje thuis willen blijven om het pakketje aan te nemen (ik werk vandaag, dus heb een taart beloofd voor degene die het pakketje aanneemt) LOL

tja, je moet er wel wat voor over hebben :D

/Edit : Hey Rinus, no offense hoor! Ik laat alleen zien dat jullie beetje tegenstrijdig waren.. liever 2 berichten als geen bericht..

Laatst bewerkt: 12 mrt 2003
  5. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    IK laat de brievenbus aan de achterkant open, plak een briefje op de deur dat ie het daar kan droppen, als ie perse een handtekening nodig heeft heb ik pech gehad.

6. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    HAHAHA, dit is kewl.
    Mijn moeder blijft speciaal thuis, omdat mijn pakketje komt. Normaal gaat ze met een vriendin naar de stad, maar nu niet, omdat de bezorgdienst komt.

7. masterape

masterape Guest

Ik ben nu ff thuis van school in de pauze en heb nog niks ontvangen maar er was toenet ook niemand thuis om het te ontvangen dus misschien hebben de buren het. Maar komt het met de ochtend of middag post?

8. nelis1980

nelis1980 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    he jan we komen allebei uit harderwijk en ik hem hem nog niet jij al wel!!!!!8)

9. Heras

Heras Hackwerk

Leuk Bevonden:
    0
    Pfff... we lijken inderdaad wel kleine kinderen die bijna jarig zijn... kriebels... Ik heb gisteren pas mijn adres aangepast om het pakket te laten bezorgen. Op dat gewijzigde adres is wel iemand thuis heel de dag, maar het oorspronkelijke adres niet, pas na 14:00 uur. Hopen dat de adreswijziging nog op tijd was en anders dat ze na 14:00 uur komen. Ik heb zo'n zin om te liven!

10. mastapiece

mastapiece Guest

haha, ja k zit nu ook echt te WACHTEN gewoon...n ik weet nog dat als ik vroeger verstoppertje speelde ik ook altijd moest WACHTEN totdat ik gevonden was...toen moest ik altijd pissen...dus je weet waar je me kan vinden nu..ciao

11. nelis1980

nelis1980 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    op de site van npd staat dat 90% van de paketjes voor 12 bezorgd wordt n het rare is dat nu om11.15 niemand hem nog heeft volgens mij strange kijk hier maar
    en dan onderin bij zo snel werkt npd ik kaqn het mis hebben maar het staat er echt en laten we de moed nou niet meteen opgeven hahahaha

12. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    nelis, ik heb hem ook nog niet hoor

13. twist

twist Guest

waar ik heb heb gepreordered kreeg ik dit:

ik snap er nix meer van, maar volgens mij heeft de npd verschillende soorten bezorg diensten, en volgens mij zijn ze niet allemaal voor 12 uur...

14. nelis1980

nelis1980 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hemmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

15. nycity

nycity OPTIMUS

Leuk Bevonden:
    0
    DAmn... ik wil het ook!!!

KHEB NOG NIX en ik woon nogwel in een wereldstad als AMSterdam, daar moet het toch snel aan te bieden zijn.

Nah, afwachten maar ;)

16. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    nice, dan komen ze zo bij mij!!! :p

welke straat woon je, dan kan ik uitrekenen hoe lang het duurt :p

17. twist

twist Guest

aiii ik ben jaloers... laat snel weten of het een beetje loopt enzo :9

18. TeiZ

TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

Leuk Bevonden:
    0
    HAHAHAHA tering dit is zo fucking toeval. Wordt ik net gebeld, "hallo bezorgdienst of je even naar beneden wilt komen om te tekenen" ik rennen, bijna LIVE :p Ik vond het pakketje al zo klein, is het mn minidisc die geleverd is... Damn nu nog ff wachten op LIVE..

19. TorLux

TorLux Nerd with a Gun

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag moest ik gewoon op werk zijn...

maar als ik straks thuis kom, en er ligt een briefje: we komen morgen weer...

dan werk ik morgen mooi thuis :9

20. nelis1980

nelis1980 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou kom ik ff speciaal voor jullie achter mijn xboxie van daan
    nou super geen andere woorden voor gewoon ff kletsen met een amerikaan echt heel apart het is uhh hoe zou ik het zeggen super stoer dussu doeiiiiiiiiiiiii8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina