1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

ik kan niet elk forum meer in

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Viking, 16 mrt 2003.

  1. Enygm

    Enygm Enygm

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er toch niets speciaals in die fora, waarom zijn ze dan nodig ?
    En ik kan best begrijpen dat men de diehard-posters die elke minuut 8 posts doen een halt wil toeroepen; daar ben ik zelfs volledig voorstander van.

    Ik ga het systeem ook niet volledig afbreken, want ik kan geen goed eenvoudig alternatief vinden. (Men zou bijvoorbeeld kunnen kijken of het gemiddeld aantal woorden per post groter dan 5 is, maar dan begint men met posts zoals : "LOL LOL LOL LOL LOL")

    Eigenlijk is er wel een goede oplossing, maar daar ben ik (en alle andere leden) ook geen voorstander van: betalen. Dat zou een iets te drastische oplossing zijn.

    En het is niet zo dat ik per sé die andere fora wil lezen, maar als ik iets zinnig kan zeggen zou ik dat graag doen.


    En D.L. voor mij hoef je niet te kijken of Viking en ik erbij mogen want als je het voor ons doet, dan moet je het ook voor de anderen doen. En dan komt men nog meer klagen dat de MOD's verkeerd bezig zijn. Ik denk dat Viking, the_mad_man en ik jullie gewoon wat feedback geven, maar niet echt protesteren hoor. Geen enkele van de replies is vijandig gezind.

    Zou je bijvoorbeeld niet iedereen READ-access kunnen geven maar geen WRITE-access. En als er dan iemand wil reageren met iets zinnigs, dan stuurt hij eventjes een pm naar een bepaald mailbox ofzo en dan plaatst een MOD dit bericht in de goede tread.

    (En nu moet ik terug gaan werken :) )
     
  2. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb ik een GM ban gekregen .???zo ja waarom want ik kan er niet meer in
     
  3. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0
    het is gewoon een nieuwe off-topic, maar ik merk eigelijk niks van een niveau dat omhoog is gegaan. Terwijl dat de bedoeling was, ik had toch een nog exclusiever gezelschap in gedachten denk ik.
     
  4. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Het is niet de bedoeling om een exclusief gezelschapje te kweken; Het is de bedoeling om de mensen die zich bewezen hebben een extra mogelijkheid te geven..
     
  5. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    maak dan meerdere forums waar mensen inkunnen die zich hebben ''bewezen''
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Waarom?
     
  7. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom niet? Als hij tenminste een goed voorstel heeft voor een forum wat een toegevoegde waarde heeft en dingen bevat wat niet onder andere fora kan worden thuisgebracht. Oftwel dat komt er niet.
     
  8. Enygm

    Enygm Enygm

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    Rodger Young, uiteindelijk komt het toch terug op hetzelfde neer: "Wanneer heeft iemand zich bewezen ?"
    En het is daarover dat veel discussie is. Dus meerdere fora gaat niet het probleem oplossen dat in deze thread aan bod komt, integendeel zelfs.

    Het forum is uitgebreid genoeg. Elke thread die je wil starten zal wel ergens kunnen thuishoren en is dat niet zo, dan past hij waarschijnlijk niet op deze site. (Denk ik)
     
  9. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet begrijpen waarom je als je bv. 27 posts heb toegang wilt.
    Het is een forum wat alleen openstaat voor mensen die zich hebben bewezen.
    En dan kun je wel zeggen, ja maar van de mensen die hoger hebben dan 250 hebben alleen maar onzin-posts gemaakt.
    De onzin-posts werden/worden (als ze werden gemaakt) in het Off-Topic chat gemaakt, en die tellen niet mee, dus dit zijn posts die gelden in de Normale Games algemeen/problemen/suggesties etc. fora, en daar hebben de Elite's zich bewezen
     
  10. Enygm

    Enygm Enygm

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    => Omdat sommige mensen gewoon alle threads die ze enigszins interessant vinden (of denken dat die interessant zijn) willen lezen en als ze iets zinnigs willen toevoegen dat ook willen doen. En dan maakt het echt niet uit hoeveel posts je gedaan hebt.





    => En het spijt me dat ik het zo moet stellen, maar je antwoord komt een beetje pretentieus over. Ik kijk echt niet op naar iemand die wel in de green mile zit hoor.
    Ik weet niet of je ooit 'Animal Farm' gelezen hebt, maar je komt aardig in de buurt.... (geen aanval, gewoon een vaststelling hoe het overkomt)


    En PS: ik wil hier ook geen ruzie maken, ik wil gewoon feedback geven.
     
  11. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Welke fora wil je dan nog meer restricten? ik zie echt niet in welk forum dat dan zou moeten zijn, of wil je een neiuwe aanmaken? Waarom? Alleen om het restricten?
     
  12. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Scheld je me nou uit voor een Varken :9

    Ja, toen ik hem nalas kwam het misschien ook iets te streng over, het is een beejte zielig verdeelt, de mensen die er niet in kunnen willen er wel in, en de mensen die er wel in kunnen willen de anderen er niet in.

    Maar ik heb de eisen met 250 posts niet gesteld, dat is alleen om te laten zien dat je niet een slechte forum'er bent.
    Er zullen vast wel honderden leden zich goed gedragen op het forum, maar die te weinig posts hebben.
    Dus je kunt dan wel iedereen afzonderlijk gaan beoordelen of zij er wel of niet in mogen, maar dat is niet te doen.
    Maar ik heb graag daar meer zielen, dan zal er gelijk ook meer gepost worden, en dat heeft het nodig
     
  13. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    over een tijdje zullen ze dat green mile gedoe vast wel weer veranderen (dat idee van read only rechten voor mensen met minder dan 250 post is dat niks dan?)
     
  14. PONKX

    PONKX New Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan het best begrijpen dat sommige mensen zich benadeeld voelen en ik vind dat de topicstarter ook het goeie voorbeeld geeft om het bespreekbaar te maken :D. Maar ik vind toch dat het nu wel aardig wat betreft het "off topic" gedeelte dan. Misschien komt het net over als van "Ik kom er lekker in, dus de rest kan me niets schelen", maar de vervuiling gaat er wel door achteruit. Als je dit forum en de subfora ervan schoon wil houden, denk ik dat je je als xbw.nl zijnde even aan je beleid moet vasthouden. Als je het nu weer verandert, raak je geloofwaardigheid kwijt.

    Het restricten van off topic is niet voor niets geweest, het heeft een reden gehad. En als er nu uitzonderingen/veranderingen in het huidige beleid gemaakt gaan worden, ben ik daar geen voorstander van. Wellicht is het lullig tegenover anderen, maar ik denk je dat je het voorlopig het beste zo kan houden.

    Ik wil natuurlijk ook niet ruzie maken en absoluut niet aanvallend overkomen, maar het is iig mijn mening :D
     
  15. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    hij wil een nieuw forum voor elite users. Ik zeg alleen dat ik niet in zie waarom dat niet zou kunnen mits hij een goed voorstel heeft wat voor forum dat moet worden en waarom de inhoud niet in een ander forum kan worden ondergebracht.
    begrijpend lezen moet je wel kunnen voor je examen;)
     
  16. Enygm

    Enygm Enygm

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik bedoelde inderdaad de varkens, maar als ik dat zo zou gezegd hebben dan zou het grof en verwijtend overkomen en dat wou ik nu ook weer niet doen.
    Met de rest van uw tekst ga ik wel akkoord hoor Maserati.
     
  17. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Goed gezegd!
    Dit is op de eerste plaats een XBOX-forum!
    Ik kan er zelf (nog) niet in en vind dat ook helemaal niet erg.
    En voor al diegenen die niet zonder off-topic kunnen volgens mij is(of was) er een op www.gamers.nl.
     
  18. Viking

    Viking de noorman

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Met andere woorden ach wat maakt het ook uit...iedereen die wit is mag er wel in en alle andere niet. Het is in mijn ogen het zelfde als disciminatie. Maar ach dit mag op deze site kennelijk ook dus. Ik maak me er al niet meer druk om als die zogenaamde elite users er wel in mogen en ik niet, prima toch. Let them have there fun. Dat ik ermee gediscrimineerd mee word daar kraait toch geen haan naar en de elite users al helemaal niet. Van mijn mag deze thread gesloten worden met een slotje.

    Oooh dat kan ik zelf he...nee laat een modje dat maar doen. Dan doet ie tenminste nog iets dan alleen maar off-topic lullen in the green mille.

    Ik ben geen muis en kan niet in het verleden kijken maar ik overleef hem echt wel...Denk hier maar eens over na.

    Viking
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2003

Deel Deze Pagina