Ik mag naar de Mohave woestijn...wat nu?!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 12 nov 2005.

1. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou niet in een weekend op en neer gaan naar de VS. Spaar dan voor een vliegticket dat je met een paar vrienden in de zomervakantie kunt gaan.

Dat zijn echt dingen waaraan ik gewoon niet meedoe omdat als ik zou winnen, ik echt een kutgevoel zou hebben dat ik uitgenodigd ben maar gewoon niet kan gaan...

Suc6

2. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd kelovitz

3. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik zou ook niet gaan,voor dat geld kan je 2 360's kopen. het is messchien wel lullig maar ik zou gewoon nog 2 weekjes wachten en dan hier extra veel spul voor m'n 360 kopen.

4. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Als je daadwerkelijk zelf de ticket moet kopen, dan zou ik niet gaan. Maar het is een optionele kans, jij bent echt een game-addict persoon en het is natuurlijk wel de kans van je leven. Ik zou er nog even hee goed over nadenken als ik jou was en dan de voordelen tegen de nadelen afwegen.

5. E-lite Victoria

Leuk Bevonden:
    0
    veel te duur maar als je het geld hebt zou ik zo gaan...

6. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    of je verkoopt je kaartje gewoon en vangt weer wat knaken om andere dingen van te doen ^^ :cool:

7. E-lite Victoria

Leuk Bevonden:
    0
    das ook handig ja... maar wie van jullie hier zou wel gaan??? ik zeker niet ... juliee?

8. matn

matn .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk zelf dat hij alleen het vervoer in Amerika moet betalen en niet de vlucht erheen en terug. Dat lijkt me eerlijk gezegd logischer, bel anders Microsoft even?

9. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mja, het is wel zo;n once in a lifetime gedoe.
    Dit doet je nooit meer.. maybe met de Xbox3 maar goed.. dat duurt nog wel ff:+

10. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    super dat je gewonnen hebt.. maar je wordt dus gewoon genaaid mocht het zo zijn dat je ongeveer alles zelf moest betalen...

als ik alles zelf moet betalen.. dan had ik schijt aan die hele event... ik kan heus wel 2 weekjes wachten kan ik hem lekker in me eigen stoel spelen

11. Freeloader

Freeloader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon Mirik een beetje onder druk zetten, hij heeft vast nog wel een plekje voor je in de bagageruimte van het privejet. Of je propt Mirik gewoon bij de bagage... :)

Maar even serieus. Als je dat allemaal zelf moet gaan betalen, dan zouden ze bij mij de rug op kunnen. Het is een prijsvraag, geen betaalvraag... :{

12. E-lite Victoria

Leuk Bevonden:
    0
  13. <Gp>

<Gp> Gp

Leuk Bevonden:
    0
  14. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je nu dan nog vliegtickets krijgen voor de volgende dag..??? Neem aan dat het dan toch al volgeboekt is of zo....

15. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Het is geen prijsvraag. Het is een feest waarvoor zoveel intresse is dat er een selectie voor nodig is.

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    zoals xiroke al gezegd heeft ... het is geen prijsvraag .. wel leuk als je er heen kan ... maar ik had het geld er niet voor over :)

17. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me idd erg lastig om te beslissen als het zoveel geld kost.

als je het kunt betalen en je bent een beetje een game-fan dan zou ik gaan en er een vakantie achteraan plakken als je er dan toch bent :+ .

en als je niet kunt/wilt dan zou ik proberen de kaarten te verpatsen of iemand zoeken die voor jullie beiden wil betalen :)

18. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor alle reply's.
    Ik twijfel echt heeeel erg, want het is écht zo'n once-in-a-lifetime opportunity. Maar het kost serieus veel geld, terwijl ik net een beetje het geld bij elkaar heb voor een 360 en een toekomstig hdtv'tje. Zou ook zonde zijn als ik dat weer moet gaan uitstellen.

ik heb mail terug van Mirik. Hij vetelde mij dat hij in zijn eentje gaat, en ongeveer verwacht dat een ticket €500 en de overnachting €50 per nachts is, ongeveer wat ik ook al (pijnlijk) verwachtte.

Ik denk toch dat ik deze trip skip, ookal doet het pijn :'-(

PS. Kaarten verpatsen is er niet bij. Je krijgt ze pas on arrival. Ik sta zeg maar op een guestlist.

19. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Allemaal even knuffelen! :)

20. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Kom hier jij :+

Deel Deze Pagina