Medal of Honor Allied Assault (ik neem aan dat je die bedoelt met MOHAA) komt niet naar de box. Frontline wel, maar ja, weer een PS2 port.
Mwah, ik zat er ook op te wachten, maar als ik zie dat de gameplay kort is weet ik het zo net nog niet. Ik hecht meestal meer waarde aan de singleplayergedeelte dan aan het multiplayer (totdat xbox live komt natuurlijk).
Mijn lijkt Shayde: Monsters v Humans wel leuk worden alleen duurt het nog wel even voordat die uitkomt. Maar nu zou ik Circus Maximus: Chariot Wars kopen.
Ja, het is echt ernstig, niemand kan meer rustig wachten, wat recenties lezen en dan een goed spel kopen. Wordt eens wakker allemaal, de Xbox heeft gewoon weinig goede spellen! Gewoon wachten tot de winter, dan zullen er weer wat betere spellen te koop zijn....
Ik ben wakker, en ik vind dat de Xbox veel meer betere games heeft dan de PS2 en de NGC... Wacht tot 5 juli, dan komen er ook weer toppertjes aan!!! En ja idd, in de winter komen er ook weer goeie games aan.. Maar er zijn al genoeg goeie games te koop voor de Xbox!!!
Ik vind dat in september/oktober pas weer goeie Xbox games komen.En dan denk ik aan Colin Mcrae 3 en SEGA GT 2002....
Ik zit er aan te denken om DOA3 te kopen als blijkt dat Hunter: The reckoning toch te kort is... K hecht vaak veel waarde aan replay en ik denk dat DOA3 dan een betere keuze is... ff kijken hoe sommige mensen morgen over Hunter te spreken zijn.
Haal DOA3 sowieso man, is echt een leuk spelletje. Persoonlijk vind ik dat ie niet kan ontbreken. MP erg, erg, erg tof! Ik hoop ook nog wat te lezen over Hunter, vind niezo maar er is nu niet zoveel en co-op... Co-op roelt!!!
Thnx voor je advice, je hebt denkik ook gelijk dat ie niet mag ontbreken, morgen maar ns naar discovery in enschede ns een paar gamepjes uitproberen
Graag gedaan, over een paar jaar schop je missch. m'n kont op xboxlive en krijg ik er spijt van.... Food for thought. Bwahhaha neej, is echt toppertje.
K heb DOA3 gekocht idd een zeer vet spel!!! k ga lekker weer trainen ( k moet het toch waarmaken strax ! )
Keej dan, verstandige beslissing! Ik ga hem ook weer 's ff uit de kast trekken, moet nog een aantal pakkies.
ik heb doa3 ook, maar ik vin er niet veel aan, de multiplayer is ook shit. ik von het echt een tegenvaller
Inderdaad,ik heb hem ff gehad maar meteen weer doorgestuurd, is gewoon niet leuk, behalve als je er echt van houd :{