1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

ik snap nintendo niet, geen dvd omdat het een echte console moet zijn, maar wel een..

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door MrLaurens, 7 apr 2002.

1. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Leer zelf schrijven.

Meeste kopers in Amerika waren boven de 15 jaar. In Japan maakt het niet uit, want daar koopt elke debiel een Nintendo :9

En dat toetsenbord, de DC had er al één, de PS2 krijgt hem ook, en omdat Nintendo hem krijgt kunnen ze ineens beter een PC uitbrengen?

Sorry guys, maar in deze topic zitten posts met een IQ van -10.

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Maar wel een logica. Microsoft probeertjuist GEEN toetsenbord (en muis) uit te brengen om van het PC Imago af te komen, de PS2 en NGC brengen wel een toetsenbord uit (en de PS2 zelfs een extra HDD, extra ethernet kaart en n printer, en vast ook wel n muis) en krijgen daardooor geen PC imago? Tis toch te vaag voor woorden?

3. Highlander

Highlander Hete bliksem

Leuk Bevonden:
    33
    Ik snap zo en zo het probleem van Bill niet, het is toch alleen maar beter om de xbox zo multi functioneel te maken als maar mogelijk is.

Voor Rgp games zou het alleen maar stukken handiger zijn om een muis te hebben.

4. Dabo

Dabo Guest

Hoe meer functionaliteit (poeh moeilijk woord) hoe duurder, dus Bill moest wel dingen afwegen.

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja, maar hier zou het gaan om een keyboard en evt. n muis die je erbij koopt, na eventjes goed nadenken betekend dat dat ze er alleen maar meer winst bij zouden behalen :)

6. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Weet je waarom in Amerika de gaycubes aan mensen boven de 15 worden verkocht omdat als je tussen de 2 of 8 bent niet zonder papie of mamie of misschien oudere broer naar de winkel mag. kijk dasss toch logisschh

7. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dus dan moet jij met je pappie en mammie naar de winkel?

Zielig kind...

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    In Nederland is het zo dat als je jonger dan 18 bent (= minderjarig) en je doet een grote aankoop zondertoestemming van je pa of ma dat de verkoop dan ongeldig verklaard kan worden, altijd handig als je ergens toch niet blij mee bent :D

9. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    als ik later kinderen neem laat ik hun wat kopen en ga daarna bonje trappen al het niets is :D

10. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

niemand erbij stilgestaan dat zo'n toetsenboord ook best handig kan zijn?

11. O.P.G-RAMIN

O.P.G-RAMIN Uber GeeK!!

Leuk Bevonden:
    0
    jah ik Phantesy start online2 of ehhhh Gaycube next word procesor or the revange of the typing gays nog beter Type je rtaak want de gay valt je aaaan}:] }:] :D :D

12. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

huh?

13. Froggie

Froggie Kwaaaaak

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het anders best een geinig dingetje... Ok, me logitech iTouch is vetter maar ik vind het het mooite toetsenbord voor een console tot nu toe. Daarnaast kon het idd misschien wel eens heel handig zijn mij nog uit te komen games. C&C op een console vind ik bv ook niet spelen zonder muis.

14. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    is C&C dan uit op een console?

15. Nintendofan

Nintendofan De schrik van de Xboxfans

Leuk Bevonden:
    0
    ja, op de N64 en PSX

16. Jackal

Jackal Gamer & Gamester

Leuk Bevonden:
    0
    Keyboard/controller is van ASCII, ook Logitech brengt een soortgelijk ding uit voor FFXI op de PS2.

Deel Deze Pagina