1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ik wil 16 juli een spel! maar welke...

Discussie in 'Algemeen' gestart door Angelus, 4 jul 2002.

1. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

hunter heeft niet al te beste reviews gehad in oxm en xbm dus...try B4 you buy!

2. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan wel wezen, maar ik heb toch diverse reviews gelezen waar deze game de hemel in werd geprezen...

Zal wel kwestie van smaak zijn...

Hopelijk zal hij bij mij lekker smaken!!!:9

3. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    heeft gun metal een (goede) multiplayer?

4. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Enclave en Hunter lijken me kicke... En Tony Hawk 3, tja... Deel 4 zal wel weer iets beter zijn, maar deel 3 is al SUPERB... Kun je inderdaad blind kopen, als je tenminste van het genre houdt... Ik heb alle delen (o.a. op de Dreamcast) en deel 3 is het beste, beter kan bijna niet (op de graphics na, die kunnen natuurlijk altijd wel beter)...

Spyhunter is wel een leuk spel, maar niet super... Hooguit een 7,5-je waard... :)

Gun Metal is wel gaaf, maar niet voor iedereen... Kijk in de topic over Gun Metal (titel: "Gun Metal ook met eigen liedjes!") wat mijn eerste impressies van het spel zijn...

P.S. Gun Metal heeft GEEN multi-player, het is een spel voor slechts 1 SPELER... (nadeeltje)... Spel is in totaal hooguit een 7,5 waard, vind ik... :+

Laatst bewerkt: 6 jul 2002
  5. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aggressive inline als die dan es een keer uit is.

6. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je hunter wel een multiplayer?

7. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    ?
    Of je kan multiplayeren? Je kan co-op spelen tot en met 4 man, erg leuk aspect.

8. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

waar dan?

9. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Recensies
    Alstu!!!:)
    Ok... Is niet allemaal even goed, maar je merkt toch dat het een kwestie van smaak is...

Deel Deze Pagina