Kan wel wezen, maar ik heb toch diverse reviews gelezen waar deze game de hemel in werd geprezen... Zal wel kwestie van smaak zijn... Hopelijk zal hij bij mij lekker smaken!!!
Enclave en Hunter lijken me kicke... En Tony Hawk 3, tja... Deel 4 zal wel weer iets beter zijn, maar deel 3 is al SUPERB... Kun je inderdaad blind kopen, als je tenminste van het genre houdt... Ik heb alle delen (o.a. op de Dreamcast) en deel 3 is het beste, beter kan bijna niet (op de graphics na, die kunnen natuurlijk altijd wel beter)... Spyhunter is wel een leuk spel, maar niet super... Hooguit een 7,5-je waard... Gun Metal is wel gaaf, maar niet voor iedereen... Kijk in de topic over Gun Metal (titel: "Gun Metal ook met eigen liedjes!") wat mijn eerste impressies van het spel zijn... P.S. Gun Metal heeft GEEN multi-player, het is een spel voor slechts 1 SPELER... (nadeeltje)... Spel is in totaal hooguit een 7,5 waard, vind ik...
Recensies Alstu!!! Ok... Is niet allemaal even goed, maar je merkt toch dat het een kwestie van smaak is...