1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ik Wil Een Smilie Bij Mijn Signature

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Tr@m$, 14 mei 2002.

1. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja graag. Ik moet heel erg huilen als ik mensen zie ruzien. En nog 1 ding, Trams was eerst best een gezellige knul. Sinds hij die tering dodovogel (:)) heeft is hij zwaar irritant geworden. Het is net alsof iemand anders een beetje bezig is. Dat meen ik echt is me echt opgevallen, iemand?

Terugkomend op het onderwerp, welk natuurlijk neeeeeeeergens opsloeg maja, ik vind het BS eersteklas om een fuckingsmiley neer te zetten in je sig. Zet dan telkens onder je eigen bericht een smiley neer, ben je ook klaar mee. Bespaar je de mods heel veel moeite en ellende mee. Dus bij deze, heb je behoeft aan zo'n gele kutkop (:)), zet het dan zelf neer aan het einde van je bericht.

Hadi, hasta

2. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    aan tramz(of hoe je het schrijft): geachte trams, ik moest idd mijn argressie kwijt, ik ben het nu wel kwijt, dus wees niet bang. ik had zoveel agressie omdat ik vanmorgen om 7:15 rijles had, en dat is geen pretje, dus je begrijpt me vast wel :p

Deel Deze Pagina