Ik wil even wat kwijt

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door harry potter, 31 okt 2004.

  1. dinero

    dinero Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, en ik ben de kerstman |:-
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    ik vind ombouw niet kunnen PUNT. ;)
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2004
  3. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het met hem eens, als er een beleid is moet je je daar streng aan houden en niet soepel, anders kan ik nu ook wel een site gaan posten met modchips en moeten jullie maar denken dat het maar 1 site is en die gewoon laten staan!

    greetz wooly
     
  4. harry potter

    harry potter Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    nu zijn we precies aan het doen wat niet mag. we zijn aan het praaten over 'illegale zaken. en daar ging het hier niet over. het ging over dat xboxworld. die links moet verwijderen van liksang.
     
  5. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbw heeft op sommige punten geen waterdicht beleid, maar aan de andere kant: een waterdicht beleid bestaat niet. Verder als die link daadwerkelijk is geplaatst, moet men ook niet gaan zeuren als er 1 keer de zin: "Ik heb iets van Kazaa gedownload" valt. Verder ben ik 't wel eens met het beleid.

    /Edit: harrypotter: je mag wel wat meer aandacht besteden aan je zinnen/spelling.
     
  6. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3

    Doe je dit nou expres?
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De frag/joy werkt ook op een normale xbox ... (helaas) ... hier mee kan je met een muis en toetsenbord spelen ... dit is dus niet veboden ... Ik heb bij liksnag mijn japanse xbox besteld ... dus tja
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    neej sorry..
    zal hem wel editen
    bedankt.
     
  9. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    www.ikbeneennerd.nl > Voor illegale forum bezoekertjes |:-
     
  10. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Over 1 aspect van het beleid ben ik 't ook niet eens, als mensen via minder legale pratijken een spel hebben, en niet opscheppen, links plaatsen of iets dergelijks. Maar puur zijn spel ervaring deelt met anderen en vragen beantwoorden.
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dat noem ik patsen :{
     
  12. harry potter

    harry potter Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dar er een slot op moet er is genoeg over gesproken. zeker na wat keaveXL mij heeft geflikt die heeft gezegt dat ik het volgende heb gezegt.
    Orgineel gepost door harry potter
    Ik wil even wat kwijt, ik ben een blaataap. wat hier staat heb ik niet gezegt
    en ik laat mij niet op zoon manier beledigen keaveXL heeft met mijn berichten gekoeit. en dat pik ik niet. in nederland geld vriehijd.
    Vrijheid van mening uiting. dus ik ben hier weg op dit furom dit is gewoon smaad? als keaveXL geen ban krijgt wil ik nooit meer iets met dit furom te maken heben. :mad:
     
  13. Project_Sharky

    Project_Sharky Huh!

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    @ harry potter

    Doe gewoon normaal man. Het lijkt politiek wel :confused:. Lik-Sang heeft nix illegaals (heb net op de site gekeken). het is gewoon een site die extra accesoires verkoopt wat je niet in een 'normale' gameshop ken krijgen dus snap ik het nut niet van deze topic, kan aan mij liggen :confused:
     
  14. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Loop jij niet een beetje te hard van stapel? Je bent hier net nieuw, en loopt nu al te schreeuwen en eisen te stellen... daarnaast zien jouw posts eruit alsof ze met een russisch toetsenbord zijn getypt... geen touw aan vast te knopen. Let alsjeblieft even op je spelling en je zinsbouw voordat je post, want dit lijkt nergens op.
    Ik snap jouw punt ook niet helemaal... waar loop je je nou druk om te maken? Dat er hier links worden gegeven naar een verkoopsite van hardware waar ook toevallig modchips worden verkocht? Als je het beleid zo ver gaat doordraven mag geen enkele site meer worden gelinkt. Je bent in mijn ogen een beetje aan het doordraven, je maakt van de spreekwoordelijke mug een al net zo spreekwoordelijke olifant. En dat je wordt uitgemaakt voor blaataap... rustig maar, dat is niet het eind van de wereld, ik ben wel voor ergere dingen uitgemaakt in mijn carrière hier. En waar je dan smaad vandaan haalt... :confused:

    Dus tel even tot 10, en ga voor jezelf na of je reactie misschien niet ietwat overtrokken was. Dan praten we wel weer verder :)
     
  15. Project_Sharky

    Project_Sharky Huh!

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Go Darkwing :D
     
  16. harry potter

    harry potter Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry ik draaf soms door. ik moet niet zoo zeiken over liksang die site is wel oke denk ik. die heben wel mooi spul vind ik.
     
  17. Nice 2 Play

    Nice 2 Play Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom moet er altijd een oordeel gegeven worden over iemand zijn schrijf fouten of zijn opzet van het verhaal. Geef een reactie over het onderwerp, en laat voor de rest iedereen in zijn waarde. :mad:
     
  18. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Omdat mensen zich ergeren aan zijn schrijfstijl. De openings van post vind ik dan nog zn netste post van het hele forum. Hij gebruikt nooit hoofdletter maar wel punten, heeft hele vreemde zinsopbouw en draait super vaak letters om. Kijk je post ff na voordat je m plaatst.

    Ben het eens met darkwing :)
     
  19. N-Freak

    N-Freak Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een onzin zeg, lik-sang.com WAS bezig met illegale shit, totdat m$ + sony + ninty er een stokje voor gingen steken en ze aanklachten, was dacht ik anderhalf jaar geleden. Nu kun je alleen nog maar LEGALE shit vinden op lik-sang.com.

    grtz,
    N-Freak
     
  20. Nice 2 Play

    Nice 2 Play Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar je schrijf stijl of fouten heeft toch niks met het onderwerp te maken, niet iedereen is zo volmaakt als jouw of die anderen die daar commentaar op geven.(als je geen fouten wilt lezen moet je een boek of de krant gaan lezen, en voor de rest je domme commentaar voor je houden). :mad:
     

Deel Deze Pagina