1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ik wil even wat kwijt

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door harry potter, 31 okt 2004.

  1. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik denk dat er hier 2 dingen door elkaar worden gehaald.

    Toen er op het forum naar liksang werd gelinkt, ging het 10 van de 10 keer om 3th party controllers, waarnaar werd gelinkt. En NIET naar illegale hardware. Wat sommige mensen dus denken (die die threads geeneens mee hebben gemaakt). Was volgens mij nog een thread met Eastmaster dacht ik...of iemand anders die zijn/haar controllertjes daar vandaan haalde. En dan vroegen anderen hoe de site beviel, heeft dus niks met illegale praktijken te maken.

    imo kees kloost :)
     
  2. Philles

    Philles ex X*W.nl Crew™

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    Het blijft een Harry Potter |:-
     
  3. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, dan hoef ik er ook geen woorden meer aan vuil te maken O-)
     
  4. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar alsnog je bent zelf verantwoordelijk dat je op een link klikt ;), als die link in een sig staat, natuurlijk ook de posts :p
     
  5. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Het commentaar van Amarant is alles behalve dom. Het is simpelweg een feit dat belabberd taalgebruik je geloofwaardigheid ontzettend onderuithaalt. Daarnaast willen wij dit forum toch een beetje leesbaar houden en daar hoort fatsoenlijk taalgebruik zeker bij. Net als dat zogenaamde BrEezEr-taal niet is toegestaan is niks zo storend als een ontzettend slordige lap tekst zoals die van harry potter. Je bent zelf verantwoordelijk voor niet alleen de inhoud maar ook het taalgebruik van je posts, ik vind het dan ook niet meer dan normaal dat je je posts controleert voordat je ze daadwerkelijk post, vooral als je van jezelf weet dat je geen held bent in spelling of dyslectisch bent. Sterker nog: ik vind het ronduit asociaal als je het niet doet.
    Het hoeft helemaal niet grammaticaal perfect te zijn, maar een beetje aandacht aan je posts besteden is een kleine moeite die je haast verplicht bent jegens je mede-forummer om te nemen.
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    wat hebben de mensen ruzie hierzo in deze tread..:eek::D
     
  7. Nice 2 Play

    Nice 2 Play Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kan die jongen niet beter, om het dan asociaal te noemen vindt ik asociaal!!!!
     
  8. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Nee, ik verwacht gewoon van onze members dat ze fatsoenlijk ABN kunnen. Dat is niet asociaal, dat is zorgen voor een leesbaar forum.
     
  9. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Voor dit soort situaties hebben we spelling checkers.
    Kopieer tekst in word, F7, corrigeer de aangegeven fouten en kopieer vervolgens weer in het xbw-tekstveld. Klaar! Een nette tekst, iedereen blij, hardstikke simpel. Toch?
     
  10. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Hoe is hij dan op het forum aangemeld geraakt als hij nog niet eens een hoofdletter kan typen..

    En over modchips etc,tja als je het perse wilt vind je een weg, is niet via xbw dan is het via google, een link waarin het in voorkomt vind ik persoonlijk niet erg, wel als het gepromoot wordt.
     
  11. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar sluit ik mij helemaal bij aan, aan de zinnen van harrypotter is geen touw vast te knopen.

    Overigens kan ik me ook ergeren aan het niet gebruiken van leestekens, of (in mindere mate) het niet gebruiken van hoofdletters, iets dat imo gewoon zeer slordig overkomt. Kijk, voor mijn part hoef je hier geen grammaticaal wonder te zijn, maar hier en daar een leesteken en hoofdletter plaatsen is een toch niet al te moeilijke opgave.
     
  12. Nice 2 Play

    Nice 2 Play Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik er mee wil zeggen is dat er te veel wordt gezeikt over iemand's schrijf fouten en opstelling van zijn verhaal. Zo verwatert het onderwerp en wordt er alleen maar domme opmerkingen gemaakt, zoals nu dus ook gebeurt. Mensen en mede members laat iedereen in zijn waarde we zijn niet allemaal het zelfde.
     
  13. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Wat een gezeik over zn spelfouten. Dat kind zal niet veel ouder dan 10 zijn denk ik. Tenminste met zo'n naam kan ie nooit erg oud zijn :)
     
  14. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Nee, die mening deel ik niet. Als jij me wat wil vertellen, dan is het jouw verantwoordelijkheid dat ik je begrijp. Anders komen we nergens.

    Kijk naar de titel en trek je conclusie. In principe geldt dat voor elke post, je wil wat meedelen. Als je dat onduidelijk doet taaltechnisch, moet degene die de boodschap leest hem ontcijferen en intrepeteren. Dat is dus vissen in troebel water!
     
  15. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Niet van die voorbarige conclusies trekken. Hij is in ieder geval ouder, want ik heb ergens in een van z'n posts gelezen dat ie een uitkering heeft. Dat doet er verder niet toe, zijn leeftijd evenmin, z'n username al helemaal niet, dus jouw reactie snijdt totaal geen hout.
     
  16. Jerkmaine

    Jerkmaine Wanker

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, je wilt je eigen topik sluiten? Heftig! _O_

    Quoten is ook niet je sterkste kant hè :confused:

    Gezegt? Egt he? Je moet wat minder MSN'en en ook wat minder koetjes tellen voor je gaat slapen. [​IMG]

    Met dank aan ome van Dale;

    smaad (de ~ (m.), smaden)
    1 aantasting van iemands eer of goede naam in woord of geschrift => hoon
    2 [Belg., jur.] daden, woorden, gebaren en bedreigingen die gericht zijn tegen overheidspersonen in functie

    Aantasting van jouw goede naam? C'mon, get a life 8)

    Guttegut, ik ben net dankzij KeaveXL lid geworden, dus dat compenseert 't allemaal een beetje *)...

    Trouwens aan alle andere mensen; HOIIIIIIIII! _0/
     
  17. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Jerkmaine, als de reden van jouw komst is om anderen belachelijk te maken dan zit je hier verkeerd. Zoek jij nu maar eens in de Van Dale de betekenis van het woord "respect" op. :{
     
  18. Nice 2 Play

    Nice 2 Play Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk dat bedoel ik nou, altijd maar iemand belachlijk moeten maken; Jerkmaine kruip terug onder je steen en let op je eigen ik.
     
  19. ludo

    ludo Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    nee, dat moet jij zeggen 8).
     
  20. harry potter

    harry potter Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef eerlijk toe dat spelling en taal niet mijn sterkste punten zijn. Ik vind het goed dat men mij op mijn spelling wijst maar ik vind alleen de manier waarop dat gezegd word niet bepaald leuk. Verder vind ik het jammer dat we hierdoor af zijn geweken van waar het hier eigenlijk over ging. Daarom lijkt het mij ook beter er maar een slot op te gooien want er zijn hier echt mensen die het woord respect niet kennen en dat vind ik jammer. Ik had gehoopt dat de mensen op dit forum op een fatsoenlijke manier met elkaar konden debatteren. Nu zie ik dat ik mij heb vergist. Wat hebben we hier nu mee bereikt? Een kapot geschreven topic waar ik geen plezier meer aan kan beleven. Eigenlijk ging dit topic over links die verwijzen naar illegale praktijken maar nu het allemaal zo gelopen is, heb ik er ook geen zin meer in om daar nog over te spreken. Voor mij is dit topic gesloten. Ik wil wel even zeggen dat ik niemand iets kwalijk neem, we zijn immers niet volmaakt, ik ook niet. :)
     

Deel Deze Pagina