1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ik wil even wat kwijt

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door harry potter, 31 okt 2004.

  1. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Wat mij heel erg opvalt is dat deze post echt stukken beter is dan al je voorgaande posts bij elkaar. Top, je kunt het dus wel, als je er maar aandacht aan besteedt. Keep up the good work! :)

    Je hebt gelijk, we zijn enigszins afgeweken van waar het oorspronkelijk om ging. Maar dat neemt niet weg dat dit een nuttige discussie is in mijn ogen, al heb je altijd mensen die het proberen te verpesten, maar dat moet je gewoon negeren. Een slotje is dan ook niet nodig, want er kan altijd nog wat nuttigs worden toegevoegd door iemand.
     
  2. harry potter

    harry potter Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    dat klopt :)
     
  3. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee man, niet spotten met Harry Potter: dat lees ik ook ;).
     
  4. Ruud

    Ruud Guest

    Niet alleen je spelling nakijken is belangrijk, nadenken of je het uberhaupt wel wilt posten lijkt me ook geen slecht idee voor de impulsieve jongelingen hierzo...
     
  5. kealf

    kealf Waiting for Briefing

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    ach joh niet iedereen heeft talenknobbel en daar kan voortaan best normaal op gereageerd worden, maar waarom geen slotje erop, hier valt toch nog weinig nuttigs te zeggen? let's get back to buisness, back to the xbox.
    waiting for my limited edition... no ffies
     
  6. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Als jij is het :+

    Ik vind het gewoon niet kunnen zegmaar en wat ik als reactie op het onderwerp zou zeggen is nu ook niet van goede bijdrage ofzo ;)
     
  7. Ruud

    Ruud Guest

    Zeg, als jij zo goed kunt bepalen wat er nuttig is en wat niet, waarom ben je dan geen admin, of sterker nog: board owner?

    Of Extince te citeren:
     
  8. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Juist ja. Om mezelf te citeren:

    :)
     

Deel Deze Pagina