En welk deel was dat ook weer dat je met die leeuw over de Chinese muur ging? Dat was zo fucking moeilijk! Viel als maar in die gaten of dan pakte die draak me weer.
Ik wil: - Een nieuwe Crash Bandicoot game die net zo episch is als 1 - 3. - Een nieuwe Jak & Daxter - Nieuwe Resident Evil
De Crash die ik altijd speelde weet ik de naam niet meer. Maar het was opgebouwd uit verschillende platformniveaus in een boom waarbij je dan verschillende levels kon spelen. Zoals in tanks rijden, Op dozen springen ofs & dan was er denk ik ook altijd een eindbaas ofs? In elk geval was deze vet. Net zoals de eerste Spyro game. Eieren verzamelen was top
Haha kan het me nog gedeeltelijk herinneren.. de voldoening die zo'n diamant of w/e gaf als je het goed gedaan had.
Crash Bandicoot Jammer dat je tegenwoordig niet meer van dat soort games tegen komt, prachtige tijden waren dat op de PS1 met al die fantastische platformers.
Crash Bash was anders ook wel een leuk party game, was zeker het eerste spel dat ik voorbij de 100 uur heb gespeeld.
Of wat dacht je van je eigen maps maken? Uren en uren plezier mee gehad. Misschien wel mijn meest gespeelde game ooit. Timesplitters Future Perfect Heb hem hier ook nog liggen, maar is niet compatible op de 360, heel jammer.
Idd, die was echt tof. Mis sowieso nog een goeie party game op de 360. De eerste Crash racing was trouwens ook tof!
Het blijft belachelijk dat 2 en Future Perfect niet compatible zijn. Ik heb ze beide helemaal kapot gespeeld met een vriend, altijd van die lange smalle gangetjes maken waar alle AI's in spawnen en dan met een flamethrower of die mijnen om de hoek gaan staan, of 1 poppetje HELEMAAL volplakken met die mijnen Of met splitscreen co-op wat aanklooien want ook die campaign was best briljant. Ik baal er ook echt van dat die niet op de 360 gespeeld kan worden anders speelde ik het, net als Halo 1, nog regelmatig.
HA-HA dat is precies wat ik ook altijd deed. Ik heb zelfs een keer een map gemaakt met een vriend waarin er heel veel kleine gangetjes waren, een soort van doolhof. En overal wapens.
Een nieuwe true crime.. Hopelijk komt hongkong er alsnog aan, maar van LA heb ik echt genoten op de GC :b: