Hij zegt niet voor niets "er alsnog aan" Zou niet de eerste keer zijn dat een andere studio een franchise overneemt nadat de eerste ermee is gestopt. Het kan altijd nog. Daarnaast zat TC al in een vergevorderd stadium en is het enorm zonde om het nu nog te cancellen.
Ik wil op de Xbox 360: - Warcraft 3 ( arcade) - Diablo 2/ 3 ( arcade) - Starcraft 1/2 ( arcade) - Jazz Jack Rabbit 2 (arcade) - Hocus Pocus (arcade) - Unreal (arcade) - UT99 (arcade) - Age of Empires 2/3 (arcade) - Het vervolg op Timesplitters 3 - Het vervolg op Castle Crashers Wat mij ook leuk lijkt, maar wat nu nog dromen is, maar zeg nooit nooit. Is dat Starwing en Secret of Mana (remake, die ook op de iphone is) op XBLA komen. Zeg nooit, nooit want Sonic & Mario zitten nu ook al een tijdje samen in een aantal games
Oja, ik zou graag een soort pokemon MMO willen zien, dat je vrij rond kan rennen en met andere trainers gewoon kan vechten in 3e persoon zeg maar.
Zag dat er binnenkort ook een nieuwe Driver uitkomt.. is hier nog geen topic van? 22 februari komt hij al uit als ik het goed zag. Vond de beelden die ik er van zag er best vet uit zien.
Dat klopt iig niet. 2012 pas. (of misschien het fiscale 2012, weet ik even niet meer zeker ) http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=129026
Is inderdaad uitgesteld naar het volgende fiscale jaar van april 2011 tot maart 2012, dus verwachting is eind dit jaar..
Oke! Zag hem op gamehubs staan daar was hij al te bestellen maar releasedate klopt dus weer eens niet daar..
Dit heb ik echt al heel vaak voorbij zien komen. Het verbaast me dat niet één game studio hier al mee bezig is... Misschien heel stiekem maar dat lijkt me niet. :/
Ik snap het wel. Zo'n project kost enorm veel geld en Nintendo is nooit echt voorloper in het online gebeuren geweest. Het realiseren van zo'n grote pokemon game lijkt me ook heel moeilijk.. maargoed daar zijn ontwikkelaars voor
Precies, daar zijn ze voor. Ook lijkt me dat dit idee makkelijk een enorm succes kan worden als het ook maar degelijk is uitgewerkt (wat me niet moeilijk lijkt want ze hebben het gevechts systeem en dergelijke al vanaf de GB spellen).
Er is niet eens een Third Person / 3D pokemon op de Wii ofzo, het beperkt zich nog steeds tot de handhelds.
Ik wacht al jaren op een nieuwe Rollcage (PSX). Man, wat was dat een geniale, goede, originele racegame zeg. Zou bruut zijn met graphics van nu!