Super Mario Sunshine 2 Ik moet hem nog steeds uitspelen. Het laatste gedeelte waarbij je in die vulkaan vond ik echt lastig. Kingdom of Hearts 3 The Legend Of Zelda: Skyward Sword Eind 2011? Saint's Row 3 Edit: En ook nog een goede opvolger van Def Jam: Fight For New York
Ik wil echt een nieuwe Resident Evil, maar dan in de stijl van Resident Evil 1, 2, 3 en CVX, maar dan in Xbox 360 of zelfs hogere kwaliteit. Dat met zelfs meer donkere stukken dan gebruikt was in de REmake op de Gamecube. Ook met dezelfde opzet van de camera enz. Zou vet zijn!
Full Throttle 2 *zucht* Helaas zou die game nooit aan het origineel kunnen tippen al was het maar dat Roy Conrad niet meer leeft
Time Splitters was ook hard ja. Ook van oud Rare werknemers. Rareware was echt baas boven baas. Ze moeten gewoon echt weer met ouderwetse platformer komen niet met die kiddy lego shit.
bedenk er net nog 1tje, Freedom Fighters!. Dat mes snijd aan 2 kanten want als I/O Freedom Fighters 2 maakt hebben ze geen tijd meer voor die Kane en Lynch bagger
- Old skool RE en dan vooral 2 & 3. Vooral 3, lekker door zo'n stad banjeren. Alleen wel hoge moeilijkheidsgraad.Waar je echt op je ammo moet letten en niet na 1-3 x uitspelen al unlimited krijgt. - Nieuwe Fear Effect, vond dat als klein guppie een fantastisch spel - Shenmue 1&2 op marketplace, nooit een dreamcast gehad en ze alleen voor een deel bij een neef kunnen spelen.( Wil toch wel weten of dat katje het nog overleefd heeft) En daarna meteen een Shenmue 3 - Nieuwe Dino Crisis(En dan zoals 1) - Vervolg op Nightmare Creatures(sinistere herinneringen aan als klein manneke) - Nieuwe Soul Reaver
Nog even een aanvulling op mijn lijstje! Phantasmagoria 2 - Lijkt me geniaal, wat was dat een creepy game destijds!
Volledig eens met de topic opener. Stuntman is echt fantastisch, typisch een impulsaankoopje die heel goed bevalt. Een vervolg zou ik zeker pre orderen. Daarnaast een nieuwe GRID zou ook tof zijn.