Hm, dan ben je volgens mij een van de weinigen met die mening. Ik wil wel eens een nieuwe Micro Maniacs zien: [yt]MzBs1id7pbY[/yt]
De volgende spellen wil ik graag zien! Een nieuwe Carmageddon Een nieuwe Twisted Metal En een nieuwe Dungeon Keeper
Een nieuwe Destruction derby game, was vroeger geweldig op PS1. Van mij mag het een remake zijn. Van Destruction derby 1 & 2 één game maken. Met de grafische geweld van nu. Flatout vind ik totaal maar niet Was heel zwak vond ik
Doe dan Micro Machines, dat is toch 5x toffer dan rennen Ik vind Flatout beter dan DD. Wel jammer dat er niet meer van die derby game series zijn.
Flatout had ik na een kwartier al weer weg gedaan. Vond dat echt niets. Is inderdaad heel jammer. Remake van DD 1 en 2 zie ik wel zitten met de grafische geweld van nu. Uren de games gespeeld. Destruction Derby arenas was helaas zo zwak dat er geen game meer gekomen is. Studio 33 is door Ea overgekocht enz.
Oeh, deze bedenk ik me net. Nieuwe Ridge Racer Na al die jaren nog steeds mijn meest gespeelde racegame op de 360. (+ een van mijn games met de hoogste TA ratio) En als het online op een gegeven moment niet was uitgestorven had ik ook alle online achievements gehaald. Had een flink hoge win ratio. Wat een heerlijke game...
Ik bid dat die er ook komt een keer. Vooral die legendarische maps in dat Mexicaanse stadje of in die vliegtuighangar. Jongens, daar kan geen COD tegenop.
Conkers Bad Fur Day Wat heb ik gelachen met deze game destijds op de N64. Tegenwoordig moet je minimaal 50 euro neertellen voor deze parel. Toen ''Rare'' ook zijn naam waar maakte.
Een nieuwe Crash Bandicoot 1 (<- mind the 1), want toen was CB nog écht awesome. Heb die volgens mij nooit uitgespeeld.. terwijl ik daar nu misschien een dag over zou doen.