FAtal Frame(aka Project Zero) van texmo schijnt de engste game te zijn. Op de officiele site stond van: makes silent hill feel like disneyland. Hij komt deze maand uit op ps2 en binnenkort op xbox.
Silent Hill 2 met voorsprong. Wat ben ik me vaak de touwtyfus geschrokken met dat spel zeg.....gewoon mn console uitgezet Je moet m wel met stereo/surround installatie spelen in een donkere kamer.
de hellraisers films zijn wel redelijk eng... en resident evil (spel) is ook wel behoorlijk schrikken soms
LoL...| Tjek die middelvinger... Damn pussycat, what you're looking at... Yeah Fuck you too!!!! Het is idd System SHock 2.,... Andere film die eng is: Warlock 1... Kan wel eng worden soms,, De Johnsons was ook niet echt een leuke film. (Ja die Nederlandse) The Exorcist deel 1,, In je eentje kijken, in het donker om 3 's nachts.... Die film is eng dan.. Volgens velen de engste die er is.. Ik keek hem stoned in de bios met 8 vrienden.. Ja dan issie hilarisch,, Best wel cool, de engste film aller tijden is tevens de meest hilarische... :{
Mwoh, de eerste keer dat je het speelt wel. Daarna weet je het wel. Ik weet weinig spellen of films waar ik echt van moet schrikken. Survival Horror titels zoals Resi en Silent Hill komen wel het dichtst in de buurt ja. Bij echte schockerende films denk ik aan Texas Chainsaw Massacre (deel 1 alleen) en Hannibal.
Ik weet niet of je de film van 'The Thing' al gezien hebt want deze is gewoon de max (john carpenter is ondertussen wel vééééééééél slechter geworden) Event Horizon is een aanrader (de beste sinds Alien) Van games ben ik niet zo snel van mijn stuk te krijgen maar onlangs was ik zwaar onder de indruk van Doom 3.Deze game in Dolby Digital en je kan een nieuwe broek aantrekken.