@ thabo & GForce: Je kunt ook gewoon bij de Free Record Shop een pasje (Free ID) kopen voor €10,-. Hiermee krijg je een jaar lang 10% korting op games, dvd's en cd's, ongeacht of je €200,- (of meer) hebt uitgegeven.
Klopt maar bij de FRS hebben zo nooit veel spellen en ze weten daar niet wat de normale prijzen zijn.
Wat bedoel je met "ze weten daar niet wat de normale prijzen zijn"? Overigens hebben ze aardig wat games liggen in de grotere FRS filialen. Hoe haal je in vredesnaam zoveel sterren binnen? Ik zit op 2500 sterren bij Nintendo.
Nou ik zie bv nog wel eens de UBI-soft games voor de volle prijs liggen. En dan RE games voor de NGC die er voor €30 tot €60 liggen terwijl ze nog maar €15 zijn. Bij nintendo heb ik games, GBA, Cube geristreerd. En verder nog zon 2000 sterren voor bezoekje en enquetes (waa je vroeger nog 200 sterren voor kreeg enenals 200 sterren met kerstmis).
Ik Doe Ook Mee Ik vind het ook een goed idee. Mijn punten bij Nintendo schieten niet op, maar als Microsoft dit vanaf het begin had gedaan, was ik een stuk beter opgeschoten. Ik doe mee. Als er een lijst komt ofzo van mensen die voor zijn, wil ik daar wel op *) . Wie weet krijgen we het voor elkaar. We moeten het idd via XBW doen, dat is het beste. Maar hoe...
Ik vind het niets. Puur kopieer werk. MS moet zelf maar een of ander systeem verzinnen. We krijgen al een bijna perfecte service. Dus, tegen.
Zeg dat dan meteen Het is dan wel kopieerwerk maar we kunnen zo wel gratis xbox-spullen krijgen Maar ik denk dat dit nooit serieus gaan nemen.
We krijgen een goeie service, dat vind ik al meer als genoeg hoor. Een garantie van 2 jaar hoef je van Sony of Nintendo niet te verwachten. Nee, ik vind het goed zo. Gratis spullen, pffft. Ben je een Nederlander ofzo?
Garantie van 2 jaar? Ik kreeg maar 1 jaar garantie... Maakt verder niet uit, want ik heb m'n xbox alweer 2,5 jaar.
Ik zei al dat je een soort van 'rip-off' reactie's zou krijgen. Maar daar kan ik wel een beetje inkomen. Als Microsoft nou is met iets 'soortgelijks' zou komen...het concept blijft hetzelfde maar met de nodige aanpassingen. Het zou heel leuk zijn enzo. Toch is, zoals velen al zeggen, de service al heel goed en dat is het belangrijkste. Daarbij komt dat er al heel veel spellen gekocht zijn, en daar kun je dan geen punten meer voor krijgen. Misschien is het anders een idee voor als Xbox 2 uitkomt?!