Ja, je kan de spellen spelen zonder de cd erin te stoppen, ik weet niet hoe ze dit gedaan hebben maar reken maar dat je niet zomaar spellen van anderen kan kopieren....
Ik denk dat ieder spel een eigen ID nr. heeft en als die geactiveerd wordt ala Windows XP.. Dat je hem dan online kan spelen.. En dat je hem dan niet op een andere XBOX kan gebruiken (online dan).. Maar dan zal er ook wel een optie zijn om die beveiliging uit te schakelen, voor als je het spel verkoopt!! Klinkt wel redelijk toch.. Bijna helemaal zelf bedacht!!
Hmmmm komt er dicht in de buurt denk ik, een optie om de beveiliging uit schakelen zal er wel niet komen, ms gaat niet het doorverkopen van spellen stimuleren
Snelheid internet verbinding Dit zal vast ook wel genoeg zijn voor Xbox Life! Download : 159.8 KByte/sec Internationaal VS : 108.5 KByte/sec Upload : 13.9 KByte/sec Connection : 777.0 Conn/min Ping test Nederland : 31.0 ms
Misschien, het zou wel slim van ze zijn om die optie erbij te doen! Als iemand zijn Xbox wil verkopen, dan zal die geen games meer ervoor kopen, en als hij hem heeft door verkocht, dan zal de gelukkige op ten duur wel weer games kopen.. En dan maakt MS er weer winst op! Maar ik denk dat je wel gelijk hebt.
Dat hele 'hotswap' idee van die games wordt nix. Ze hebben maar 4 gig beschikbaar op de schijf voor swap en dat is met xbox spellen zo vol (ze staan niet voor niets op dubble layered dvd's). Als je dus in de toekomst, zeg 10 X Live spellen hebt zul je dat nooit allemaal op dat ene swap stukkie kunnen zetten zodat je de dvd's niet meer nodig hebt. Ik denk dus dat we maar beter af kunnen wachten tot X Live klaar is en in gebruik genomen is voordat we met allelei wilde ideeen komen die achteraf niet waargemaakt kunnen worden...
Wilde ideen zijn leuk!! Doe eens wild, gooi je haar los!! Héhé! Misschien dat je ook maar een bepaald aantal games op het swap gedeelte kan zetten, en niet 10 stuks! En misschien is het een mogelijkheid voor 2 games die je veel speelt, en de rest moet je gewoon via de DvD doen!! Lekker wild idee Hé!!!
Je vergeet dat niet het hele spel maar alleen het multiplayer gedeelte op de xbox gezet moet worden, filmpjes enzo nemen de grootste ruimte in dus het zal allemaal wel gaan, mischien komt er een limiet van 4 spellen tegelijk installeren ofzo