1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ik word een beetje simpel van dat krampachtige gemodereer hier...

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door twi, 6 nov 2003.

1. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    *zucht* GC = Gamecube.

2. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    1 dag op dit forum..... en nu al dom *zucht :)

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het was een oude bekende, laten we er verder niet op in gaan.

4. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    *hmmmm*

Ik heb de thread zo-even doorgelezen, maar ik weet niet echt precies waar het over gaat; Xbazar, Moderators, Threadtitels....
    Als ik naar de titel kijk denk ik: moderators

BIj Xbazar móet gewoon streng streng toezicht worden gehouden. Ik sluit alleen de topics waar ik denk van: verander die zelf maar even, maar ik edit ook enkele topics zodat de tags er staan. Ik snap best dat het even wennen is en niet zo leuk is, maar dit is de beste manier. Wanneer je kijkt hoe Xbazar er een paar maanden geleden uitzag vergeleken met nu...:eek:

Maar is dat 'kramachtige gemodereer' nou alleen in Xbazar of gaat dat over het hele forum. Als dat zo is, zou het fijn zijn om het te melden met voorbeelden zodat we elkaar er over aan kunnen spreken o.i.d. :)

Blaauw: Ik denk dat er wel genoeg moderators zijn hoor. Maar niet elke mod is elke dag, 24 uur online en zit de hele tijd te kijken naar 'zijn' (of haar) forumpje. Dat kan je ook niet verwachten. Wij zijn niet de enige die alles in de hand moeten houden, maar jullie ook :)

5. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij ook een goed idee lijkt is als je bijv. een centrale topic splijt in <before> en <after> zodat mensen die willen weten hoe de game is voordat die uitkomt even dat doorscrollen en mensen die graag hun mening willen geven over de game, het dus al gespeeld hebben, dat ook kunnen doen.

Dit maakt de treads een stuk korter, overzichtelijker en de lezer weet waar hij moet beginnen..........

Laat Uw licht hierover schijnen a.u.b. _O_ O-) _O_

Kelovitz

6. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    tis wel waar dat op x-bazar soms alles dicht gaat, maar soms dan blijft het wel gewoon staat, als het tussen () staat, inplaats van [], vind ik wel vervelend

7. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    het lijkt me een beetje overdreven om hiervoor een nieuwe thread te openen, dus zeur ik er hier maar even over:

in deze thread heeft als laatste een user gereply-ed met in koeienletters in zijn signature pure spam voor zijn eigen website...

nou vraag ik me af, mag dit dan weer wel, of is het gewoon nog niet opgevallen bij de mods??

8. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ehm ik zie niks hoor... of zou een andere gemene admin de sig al verwijderd hebben? }:]

9. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    zal ondertussen wel verwijderd zijn?

10. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    bij de user Spartan, maar nu staat het in normaal lettergrote...

mij maakt het niet veel uit hoor, maar ik vraag me gewoon af of dat spam is of niet??

11. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Iedereen is vrij om in z'n sig te zetten wat ie wil zolang het maar niet met koeiengrootte letters neer wordt gezet.

Deel Deze Pagina