1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ik word mie van al dat gezeur...

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door undertaker_fm, 30 nov 2002.

1. Rickx

Rickx ★★★★★★★★

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil xbox kopen, maar ik heb niet zulke grote handen, en ik wil graag jullie advies weten wat ik het beste nemen kan.
    Of nu een xbox kopen met grote gamepad.
    Of later, misschien veel later een xbox met kleine gamepad...

2. * HoTShoT *

* HoTShoT * Guest

Hmm Ik heb GEEN PROBLEEM met de normale Controller..
    Maar omdat ik mn Xbox pas een paar weken heb en ik daarvoor PS2 hooked was/ben...speelt de Controller S beter (Knoppen liggen zoals de ps2 controller..a,b,x,y )

3. Rickx

Rickx ★★★★★★★★

Leuk Bevonden:
    1
    Aha, weet je toevallig ook waarneer de S-Versie uitkomt?
    [In een set met xbox]

4. aja_x_box

aja_x_box **RaSTaFaRi**

Leuk Bevonden:
    0
    controller S is alng uit

5. Rickx

Rickx ★★★★★★★★

Leuk Bevonden:
    1

6. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rickx ik zou gewoon met de normale kopen, ben zelf ook niet zo lang en heb ook niet zulke grote handen, maar als je geen ps2 ofzo hebt dan is dit echt een hele relaxte controller, als je er aan gewend raakt wil je niks anders meer

7. masterape

masterape Guest

Dit snap ik ook niet de controller past bij mij precies in de hand alleeen na een hele tijd gamen krijg ik er een beetje last van en ik snap ook al niet dat ze de xbox lelijk vinden ik vind hem juist mooi en stijlvol

8. gt3

gt3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb bijna twee jaar met de ps2 controller gespeeld en dee toen mijn ps2 weg voor de xbox.
    Toen ik voor het eerst die xbox controller in mij hand dacht ik shit hij is wel groot vergeleken met de andere maar speelt daarin tegen beter dan de ps2 en de GC controller die niet zo solide aanvoelen. Maar ja dat is mijn mening.
    Maar dat afkraken van die controller is puur om het feit dat hij groter is dan de rest en dan hebben de mensen ook nog een hekel aan microsoft dus dan is xbox gelijk nep, en die controller speelt dan voor geen meter.Dit alles is gewoon gebaseerd op een mening van mensen en dit moet je gewoon negeren en niet druk om maken en lekker verder gaan met gamen.

9. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb naast m'n 2 normale controllers net 2 controlller s's gekocht... kunnen m'n gasten kiezen, maar doe mij de klassieke maar... te grote klauwen voor dat mini ding. Ik bedoel gaat best maar dan zit ik m echt tussen m'n vingertoppen vast te houden zeg maar ;)

10. Godd

Godd Listen to Godd

Leuk Bevonden:
    0
    ik had wel altijd bij de psx controller dat als je hem probeert te torsen(likerkant naar links draaien en de rechter naar rechts) dat hij altijd kraakt en niet echt goed aanvolt en dat heb je bij de xbox controller totaal niet.

11. sexylexy

sexylexy Guest

Nee, en dat is vet beter.....

12. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    mij maakt het niet veel uit ze liggen allebei lekker in de hand alleen moet je even wennen aan de plek van het zwarte en het witte knopje voor de rest vind ik ze even goed (wat is het verschil tussen de jap versie en de EU behalve de kleur??? en is de EU versie er ook in het grijs?? want dat vind ik dan wel weer raar staan als ik dan een grijze en een zwarte controller s heb )

13. Jaxcellent

Jaxcellent Jyaku

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog nooit met die "S" gegamed, hoeft ook niet echt ik heb al 4 normale controllers, wat ik ervan heb gehoord is dat die oude "eruit" gaat, wel jammer, want ik vind m supergoed!

14. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Die oude is goed, maar de 's' is beter!

Ik ben laatst RSC weer gaan spelen, de downhillraces die ik eerst niet kon winnen heb ik nu wel gewonnen!!
    De controller ligt echt beter in de hand...
    Als je na het spelen met de 's' de orginele weer pak voel je pas hoe "lomp"(<--niet slecht bedoeld hoor:D ) die eigenlijk is.

Alleen met DOA3 ben ik zwaar dramatisch met de 's', de wisseling van de witte en zwarte knop wil d'r maar niet ingaan bij mij....

15. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    hee gast ik heb ook RSC, maarre hoe kom je bij downhill races??? ik heb 4 dingen: normale rally, hill climb, ice race, en rally rondjes raggen.... hoe krijg je downhill?

Deel Deze Pagina