1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ik word ziek van dit forum!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door masterape, 7 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Hier kan ik mij totaal niet in vinden, dus jij hebt geen gamesbladen thuis en leest geen preview en reviews....want dat zijn ook alleen maar reacties van mensn die hun mening geven over een spel. Ik wil juist altijd iedereen z'n meningen weten over het spel, aan de pos/neg reacties weet ik of het spel de moeite waard is om te kopen.

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Uiteraard, meningen geven over spellen is goed en willen we stimuleren, echter, opsommen van meningen vind ik, en met mij velen, bagger en vooral nutteloos.

3. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    *Is 't met wouter eens. Mensen moet onderhand toch doorhebben dat we duidelijk doelen op meningen & feiten over games, vooral als er tussen 2 verschillende games een mening word gevraagd, of welke game je het beste vind. Persoonlijk vind ik zo'n thread best kunnen, doch er goed word beargumenteerd zodat iedereen ervan kan leren. Na vele threads te sluiten leren mensen het nog niet..

Ik stem voor een brutere aanpak, wie niet leren moet maar voelen, grrr :+

4. Witkees

Witkees Dutch Ghost for LIVE

Leuk Bevonden:
    1
    Ben het er helemaal mee eens !

5. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben het er mee eens, het moet toch opvallen dat je altijd (denk ik?) dezelfde mensen waarschuwd. ik neem aan dat ook altijd dezelfde mensen klagen.

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Well, ik zal het huidige forum-beleid nog eens in het mod-forum laten filteren, dan plaats ik het hier voor een review van jullie en dan zal ik ook die online plaatsen. Ik hoop dat ook dat al een stuk zal verbeteren.

7. Hotshot

Hotshot Guest

tering(sorry), hier moet ik Wouter gewoon gelijk geven hoor.
    hij geeft toch netjes aan, dat ie zag dat sommigen beargumenteerden, maar dat zo'n topic op langere termijn gewoon geen kans maakt...is gewoon zo..een feit..

8. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Fijn dat jullie het allemaal met mij eens zijn, en wouter ik hoop 't ook dat het zal verbeteren...

9. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    /me heeft geen mening, maar wil wel toeveoegen, men moet 's niet zo zeuren en gewoon ff lekker vriendelijk tegen elkaar doen.

10. Xearo Li

Xearo Li Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil eerlijk zeggen ... de MODS hebben wel de macht hier

11. Hotshot

Hotshot Guest

doh..

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    ?

13. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    XBW zit gewoon goed in elkaar en het modder eten beleid ook.
    Soms iets te streng maar verder heb ik ook geen klagen.
    Soms moet je als modder eter streng zijn om alles een beetje te handhaven.

14. masterape

masterape Guest

Yo hier lul je uit je nek, jij mij advies geven d8 het niet, en al deed je het zou ik het nu niet meer opvolgen. Want dan mag ik helemaal geenthreads meer openen. En aan de ene kant snap ik ook wel dat iedereen Wouters kant kiest want iedereen wil een goed woordje krijguh|:-

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dit gaat nergens meer over. Start een nieuw topic met argumenten, of mail mij, als je hier nog trauma's aan overhoudt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina