1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ik wordt ziek van dit forum deel 2

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door masterape, 7 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Weet je wat nou zo grappig is? Dat deze heer Hilfiger een aantal dagen geleden zich nog uiterst irritant over het forum heen bewoog om waar mogelijk xbw zwart te maken. Nu is het echter een schijnbaar voorbeeldig lid dat in zijn korte periode hier op het forum (2 dagen) al 1x melding heeft gemaakt van een onzinnig topic en hier de crew 'steunt'. Ik vraag me af wat ik daar van denken moet.

Dit baseer ik overigens op IP adres, wat een dynamisch cable wanadoo adres is en mijn conclusie kan dan ook niet geheel juist zijn.

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Uiteraard, maar toegeven dat je de discussie verloren hebt doe je ook niet? Ik vind het een beetje schuin dat je mij hier eerst zwart wil maken en vervolgens gewoon wegloopt met de illusie dat je gewoon gelijk heb..

3. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het gedeeltelijk wel eens met Masterape. Soms kan ik me ook dood ergeren om domme modereer acties. Maar als het helemaal niet zou gebeuren wordt het helemaal een puinhoop... :)

4. Gameslave

Gameslave Guest

BTW hoe zit dat met die off topic corner gaat die nog open of helemaal niet meer?
    En wouter, mag je vast wel een keer een vraag stellen he over het goed onderhouden van een gamesite en dergelijke, zodat we ons hernieuwde site weer omhoog kunnen brengen (dit is niet bedoeld als spam, ik werk ten slotte ook alleen maar aan de site omdat ik dat leuk vindt), maar dan pm ik je wel als je het goed vind.

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    We moeten nog een twee-tal simpele dingen doen; Een naam verzinnen (belangrijk:9) en een beleid schrijven. Even kijken hoe dat vordert dit weekend.

6. masterape

masterape Guest

2 dingen heb je fout. Ten 1e ik geef toe dat ik fout zat maar ik was gewoon ff pis nijdig naar paar domme acties en paar nieuwe MODS. En ten 2e ik heb jou niet zwart gemaakt, ik ben alleen met jou de discussie aangedaan. En over die jongen die net terug is: Tuurlijk doet hij aardig hij wil niet nog eens geband worden.

7. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    @wouter, ik vinnet net als hopelijk vele anderen inderdaad een stom idee om centrale threads te starten... Totaal met masterape eens, hij legget alleen wat dom uit :)
    Idd ook heel stom: centrale thread 2, dan word alles dubbel gevraagd etc, boeiend als er een nieuwe thread voor wordt gestart, zolang je mensen goed wijst naar de zoekmachine gebeurt dat toch niet vaak...

8. Sorry maar het is wordt gewoon ergerlijk!

Ik zie gewoon dit forum achteruit gaan. Dit komt volgens mij niet door de inzet van de mods (integendeel). Er komen steeds meer mensen die dit forum betreden en sommige mensen kunnen niet omgaan met het recht om hiet te posten! Zulke mensen hebben er gewoon geen feeling voor! Zij moeten gewoon een ban van een dag hebben. Als ze het weer doen weer een dag. Daarna (als het weer gebeurt) een levenslange ban.

9. masterape

masterape Guest

Ikke dom zijn, jij niet weten wat jij zegt, ikke wel op VWO zitten en met lerares getrouwd zijn:+

10. Maar we moeten niet gelijk mastershape aanzien als het zwarte schaap. Hij maakt dit onderwerp tenminste bespreekbaar en we kunnen hem nu uitleggen waarom zijn mening niet goed/wel goed is.

Ben het ook eens dat centrale topics niet goed zijn. Het is zo onduidelijk en onoverzichtelijk!

Laatst bewerkt door een moderator: 7 mrt 2003
  11. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat jij daar over mee kan praten als je zo naar je registreer datum kijkt..

12. Dan ken je SAM_FISHER niet! Dat ben ik ook! Iets van 600 posts!

13. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wees er maar trots op zou ik zeggen :{

14. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat de mods en crew hopelijk niet willen creeren is een soort mondgesnoerd forum, waarbij de noobs niet eens durven te posten omdat ze altijd in onzekerheid verkeren dat ze er een uitbrander voor kunnen krijgen.

Ik krijg soms al wel lichtelijk het idee dat dit nu speelt...

m-X

15. blijven we even ontopic! en niet over mij praten want er zijn wel belangrijkere dingen.

ja, als een noob iets zegt dan word dit niet serieus genomen. ik denk dan toch dat we met zijn allen erop moeten wijzen dat hij iets niet goed doet.

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Well, jij komt nu met het eerste argument tegen centrale topics. Ik kan moeilijk tegen een mening van iemand in gaan als die persoon niet met duidelijke argumenten komt.

Hoewel ik graag iedereen inspraak geef lijkt het mij nogal vreemd om te luisteren naar wat jij hier zegt. Jouw kloon account (wat je later in dit topic ook toegeeft) is gewoon één van die boosdoeners! Je respecteert ons beleid niet, je luisterd niet naar berichtjes die moderators versturen, hell, ik vraag me af waarom ik jouw 2e account nog niet geblokkeerd hebt! *shuts Tommy's mouth.

Dit is altijd al bespreekbaar geweest en ik vraag me af of Masterape wel de persoon is die bepaalde dingen bespreekbaar kan maken. Ik denk dat ik nog steeds, met het beleid aan mijn zijde, in het gelijk sta.

Ik ben niet anti-newbie, ik ben wel anti-'mensen-diezelf-niet-even-het-beleid-lezen-of-tijd-steken-in-hun-vraag/probleém'. Masterape is volgens mij lang geen newbie meer, althans, te kijken naar postcount/regdate..

Hmpf, jij bent wel belangrijk. Hmpf, het is niet aan jou om mensen te wijzen op offtopic gedrag, wat in dit geval niet eens zo was.

Ik vraag me af waarjij op baseert dat nieuwelingen niet serieus genomen worden? Wat een fucking cliche

17. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Ach ik d8 met berichten melden 2 dingens:
    1Teveel is wannabe mod gedrag en mod's stellen het niet op prijs want dan lijkt het net of ze niet snel genoeg zijn.
    2Ik d8 ook dat jullie er nooit naar keken,zoals met nieuws submitten omdat jullie daar simpelweg geen tijd voor hadden,dus als jullie dat nu wel hebben zou ik dat graag weten en meld ik wel lekker alles door.

18. "Ik denk niet dat jij daar over mee kan praten als je zo naar je registreer datum kijkt.."=> offtopic

"Wees er maar trots op zou ik zeggen" => offtopic

Deze tread heet toch geen Sam_Fisher? Ik wil geen woord meer horen over Sam_Fisher! Als je de pik op mij hebt dan stuur je me maar een PM of open je een tread genaamd Sam_Fisher!
    WouteR, ik stoor mij voortdurend aan mensen die als het ware domweg erdoorheen praten.

Als ik mensen wijs op dingen die ze fout doen, dan doe ik dat in belang van het forum. ZOU IEDEREEN MOETEN DOEN!

En nu blijven we ontopic. Dus wat er verbeterd kan worden aan het forum.

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het gaat hier toch om de algemene verpaupering van het forum? Daar hoor jij ook bij. Nu moet je niet zo enorm schijnheilig gaan doen. Ga jij eerst je ban maar uit zitten.

20. wat een gedoe almaal joh. ik vind de moderaters goed en ik wordt niet ziek van dit forum.8) :cool: :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina