Ik wordt ziek van dit forum deel 2

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door masterape, 7 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ghehe die gozer schrijft "Ik wordt". [Topic Titel]

Moeilijk he de Nederlandse taal haha. |:-

Als je er ziek van wordt ... en van de mods .. dan ga je toch weg.
    Ik heb geen klagen hier. Alles steekt goed in elkaar.

/ me has spoken teh truth - 31I7I4|\| ;)

Laatst bewerkt: 8 mrt 2003
  2. masterape

masterape Guest

Wil je er alstublieft niet mee spotten dat ik een 5.9 voor Nederlands sta.

3. masterape

masterape Guest

1Wouter nou moet je wel even ophouden want al ga je zo door krijg ik mijn slechte humeur weer terug. Ik heb toegegeven dat ik fout zat, maar dan oet je niet doorblijven gaan anders wil ik het wel weer aanvechten hoor.

2Ik draai al iets langer mee ja sinds augustes, maar ik heb het beleid nog nooit helemaal doorgelezen, maar ik weet ongeveer wel wat de eisen zijn.

4. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    dat heeft er niks mee te maken...

ik sta een 9 en weet nog steeds niet waneer ik word met een d of met dt schrijf.

(serieus...)

5. masterape

masterape Guest

bij jij schrijf je dt en bij de rest niet maar er is nog een uitzondering en die luidt volgens mij al staat jij achter de PV dan is het geen dt.

6. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    dat heb ik laatst ook al eens gehoord..

't probleem is het intereseert me geen fuck. Stel ik schrijf een brief, en schrijf word met een D terwijl het DT moest zijn, snap je dan ineens het hele woord(t?:+) niet ofzo...

7. masterape

masterape Guest

Das waar maar dan beginnen de leraren weer te zeikuh: Een fout is een fout!Dinsdag gelijk na de vakantie spreekbeurt:D En we moeten nog PW ontleden terugkrijgen, RAMPZALIG! Maar ja weer even back ontopic, zullen we.

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hmpf, wie was ook alweer degene die constant liep te huilen over ontopic gaan?

9. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt me een goed idee, deze thread slaat toch nergens meer op.

10. salva

salva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik ben het eens dat er vaak flauw wordt gedaan, over sommige threads, maar ja het is hun site en hun regels.

Laten we het daar maar op houden,

Salva

EO'ers oeps ik had m'n handen weer niet in bedwang,

Cheers,
    Salva

11. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    We hebben een policy waar vooral wij de admins en mods ons aan houden, dit voor de voortgang van het forum en de site. We zijn nu eenmaal een groeiende community en daar zitten natuurlijk rotte appels bij. Een gesloten thread/waarschuwing is geen persoonlijke aanval maar een poging om de regels te handhaven. Jullie schieten er ook veel mee op, het forum wordt dan netter en efficienter. Het is ook niet 'stoer' om ons te gaan vergelijken met EO'ers of wat dan ook, gelukkig is de tijd voorbij dat members het 'cool' vonden om tegen ons in te gaan op elk slotje. Laten we even wat volwassen doen en niet zo pietluttig. Maakt het voor iedereen, vooral voor ons, een heel stuk makkelijker.

Salva je zit amper anderhalve maand op het forum dus kunt ook nog niet echt oordelen over de 'strengheid' van het forum. Wij werken al 2 jaar aan de site en hebben ,net als Wouter zegt, al wat ervaring op het gebied van het runnen van xbw. Ons policy is noodzakelijkelijkerwijs ingevoerd jammer genoeg.

12. salva

salva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk dit is nu jullie probleem, jullie zijn te serieus.

KEEP ON SMILING!:D }:] :cool: :) :p ;) 8) :9

ps de grootste uitdaging in het leven is om zo lang mogelijk kind te blijven!

Salva

13. masterape

masterape Guest

En jij bent te blij(Jamai-achtig). Maar ja het beleid moet idd gehandhaafd worden maar er woren erg veel topics van mij gesloten.

14. MR. Perfect

MR. Perfect Guest

Bij ik => stam
    Bij jij/hij => stam +t

Als jij erachter staat geen dt
    ---------------------------------------ontopic
    Waar maakt iedereen zich druk om?!! Dit forum is toch niet uit levensbelang en dat niemand maar één foutje maakt? Het moet wel leuk blijven!
    Het lijkt hier idd de EO wel. We zouden idd allemaal elkaar moeten wijzen op fouten. Hoe kunnen nou 10 mods 5000 leden sturen?

Laatst bewerkt door een moderator: 9 mrt 2003
  15. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik vind dat er vaak goed opgetreden wordt door de Mods. Een enkele keer heb ik al een veeg om mijn oren gekregen omdat ik ergens niet zoveel verstand van had (had wel met iets minder cynisme en "gepoch" gemogen, dat terzijde) maar dat is ook een beetje mijn fout geweest. Ik weet niet zoveel over het "beheren" van een website en stelde toch een vraag die blijkbaar nogal nOOb was.

ok, dus stel ik zulke vragen een tijdje niet tot ik er meer van weet. Zo doe ik dat.. dus ja, soms word er een beetje op een manier met lichtelijk machtsvertoon (kijk eens hoelang ik hier al zit, hoeveel ik al weet, hoe slim ik ben, hoegoed ik iets beargumenteer) iets "afgedaan" of afgesloten. Maar we zijn geen kleine kinderen, moeten tegen een stootje kunnen.

Maar de Mods moeten af en toe wel beter kijken in wat voor perspectief een vraag wordt gesteld. Puur uit enthousiasme, maar idd een niet zo slimme opmerking? leg dat dan uit met een glimlach op je gezicht en niet gelijk zo cru/cynisch.. als iemand echt uit is op bullshit dan zie je dat snel genoeg en is zoiets meer op zijn plaats..??

16. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een schijnheil zeg |:- Als ik zo al jou off topic posts van je oude account erbij moest halen dan ben ik morgen nog niet klaar..

17. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met dit geruzie schiet je natuurlijk ook al helemaal niks op. De conclusie is gewoon dat er hard moet worden opgetreden om de community een beetje staande te houden. En sommigen zijn het daar niet mee eens. Maar als het niet zou gebeuren zou het helemaal een puinhoop worden... Sjah... het is geven en nemen. :)

18. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben het helemaal met je eens. Het is waar, er wordt af en toe wel erg streng gemodereerd, maar het is wel nodig. Het forum moet voor iedereen toegankelijk blijven en dat willen we doen door het niveau een stukje hoger te leggen. Wouter heeft daarvoor een perfecte FAQ geschreven. Als iedereen die FAQ een keer doorleest en zich daar ook netjes aan houdt is er niks aan de hand. Newbie's mogen natuurlijk fouten maken en zullen op die FAQ gewezen worden, eens moet je eerste keer zijn. Maar ik ben ervan overtuigd dat het sluiten van de Off-topic chat al een stap in de goede richting is geweest om de sfeer op het XBW forum een beetje terug te winnen.

19. masterape

masterape Guest

Wouter nou moet je ophouden!Ik begin bijna mijn oude bui terug te krijgen!

20. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Hij gedraagt zich zoals altijd(WouteR) en dat vind ik prima,dus waarom begin je te dreigen dat hij moet veranderen.Maar tis wel zo je doet zelf wat je van anderen niet kan accepteren :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina