Hij komt van gamefaqs, ik heb hem alleen ge-edit met die rode draad en bij die 2e de volgorde eronder getypt. En op google heb ik heel lang lopen zoeken voordat ik de juiste rail vond.
Bedankt Ik zit momenteel in 99th street en moet grinden over die chinese tekens. Volgens mij zijn dit die poorten van die gallerijen en zo ja, waar moet ik op grinden? Op die kabels over de gallerijen of op die poorten zelf? Merci
Op de rail buiten aan de zijdes die poortjes. Er is een lange rail rond het plein, met soms gaten erin. Begin bij de poort met hetzelfde teken als in het notebook, ga rechtsom (ik heb linksom nog nooit geprobeerd). En grind een rondje rond het plein over die rail totdat je weer bij hetzelfde poortje terugbent en je een graffiti soul laat verschijnen. Je mag de grond niet aanraken dus je moet op tijd springen als er een gat zit in de rail.
Even een flinke opkikker. Heb zojuist JSRF weer eens opgepakt, en zit vast (waar ik laatste keer ook al vast zat). Ik zit in the skyscraper district and Pharaoh Park. Alle graffity gedaan (ook in andere levels die ik beschikbaar heb). Echter, heb ik geen idee wat ik nu moet doen. In het level liggen een paar van die mummykisten (weet even niet hoe ze heten) en als je op info drukt krijg je stukje over dat je een paar gebieden onveilig moet maken en de graffity moet halen, wat ik dus al gedaan heb. Het trick-systeem heb ik ook nog niet echt onder de controle. In Garage heb je een les waarin je 3 tricks in the air moet doen met behulp van the X button. Vaak als ik in the air zit en X indruk, hoor ik een deuntje, zonder dat er een trick wordt uitgevoerd. Als ik dan klaar ben met mijn combo heb ik wel 19 tricks, maar niet die drie tricks met de X buttom.