Ik zoek een meisje uit Nieuwegein: wie kent haar?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DEHO, 12 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DEHO

DEHO Dennie dus

Leuk Bevonden:
    0
    Luitjes, Ik heb zaterdag een dame ontmoet uit nieuwegein, ik ben met haar in gesprek gekomen in de Happydayz in Culemborg. Maar heb alleen haar naam. Ze heet Anne, en heeft op dit moment rastahaar. Ik schat dat ze ouder dan 18 is en rond de 1 meter 75.

Is er iemand uit Nieuwegein hier die haar kent? Zo ja, zou je me dan kunnen helpen haar te vinden?

2. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Oei, ik denk dat de FAQ lezen jou verduidelijking zou kunnen geven waarom deze threads niet zijn toegestaan.. XBW is immers geen datings bureau :cool:

btw een meisje met rasthaar? ^^

3. FreeShooter

FreeShooter No pain, no gain!

Leuk Bevonden:
    1
    lol , ik denk dat hier snel een slotje op komt , maar heb je geen foto van haar ? :D

4. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol xboxworld.nl also known as dating center.

5. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    tip: een mayday zetten op Fok.nl en dan het forum. Daar zitten heel veel jongeren die wat dichter zijn gespreid dan Xboxers.

6. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    We kunnen deze jongen toch wel voor 1x aan een meissie helpen ? ik woon niet in Nieuwegein, sorry.

7. DEHO

DEHO Dennie dus

Leuk Bevonden:
    0
    Ja sorry boys ik denk niet geschoten is altijd mis he ;) Maar goed, als er een slotje komt en dat is volgens de regels terecht, dan bied ik mijn excuses aan voor het plaatsen van deze thread :eek:

8. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Excuses aanvaard :cool:

Maar zoals al gezegd, xbw is geen datingbureau, als iedereen dit zou doen zouden we overladen worden met zoekertjes. Deze gaat dan ook dicht, veel succes nog met het vinden van je date ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina