nja ik zag veel andere games van rond de 65 dus ik dacht: "Klopt dit wel helemaal" maar dan bestel ik em gewoon.
Sega Soccer Slam is maar €44,95 bij www.futurezone.nl , dus die prijs klopt wel.. Komt wel 7 euro verzendkosten bij, maar dan is het nog maar €51,95, en bij meer games tegelijk is het dus goedkoper.. Waren alle consolegames maar die normale prijs (en geen belachelijke €69,95) Ik ga morgen ff kijken bij Games & zo in Hilversum of ze hem al hebben, en hoeveel die daar kost..
maareh unreal komt toch niet tegelijk met xbox live (gaat ie wel live? lijkt me wel hoor) maar moet je dan de hele tijd single player doen? dat is pas saai
Je kan uc geloof ik systemlink spelen. En anders kun je single player toch lekker oefenen voordat je online met Xboxlive gaat.
ach man als je advies nodig hebt van anderen verkoop die xbox en je spellen dan gewoon als je niet eens weet wat je moet kopen ben je de xbox helemaal niet waard man
ik wacht al verrekte lang op morrowind en deathrow. morrowind voor de bijna oneindige gameplay en deathrow voor de lol bij het multiplayeren.
Ik vind hem wel slim, informeren kijken of iemand tips heeft, niks mis mee hoor. Jij informeert niet, koopt "The thing" en gaat hier het spel zitten afzeiken. Had eens gevraagd
Nou danny17 jij kan beter je rotkop houden want rinus is al heel wat langer bij xbw En jij hebt wel een heel grote muil voor iemand die net 5 dagen geregistreerd is. En dat je heel stoer doet over Xboxen ombouwen....ga toch fietsen stelen man!!
En daarom vraag je het, daarom is het een forum, van welk soort spellen hou je eigenlijk? In oktober en november komen er veel goede games uit, genoeg keus, hou het forum in de gaten dan zie je vanzelf wel een aantal interessante games voorbij komen. En Danny17, relax!! Er is iemand die vraagt of iemand anders nog een tip heeft voor een spel, heeft geen nut om gelijk te gaan flamen!
jongens sorry van vanmorgen maar ik had een beetje een ochtend hemeur nog maals men excuus]:- ]:- ]:-
Timesplitters 2 en CMR3 lijken me voor de langere termijn toch wel de toppers. Turok en Deathrow zullen niet een geweldige replay value hebben als ik de reviews mag geloven.
Eigenlijk moet een game bij mij wel lang mee gaan! en het liefst een meerdere speler mod hebben, maar dat hoeft niet perse Is er een site waar je kunt zien welke games uit zijn?
sinds waneer gaat deathrow nie lang mee? da was nie de bedoeling. Ik wil een game die ik lang kan spelen, maar deathrow voor het betere rel werk. maar als deathrow nie lang houdbaar is ga ik toch twijfelen hoor