ik kan er niet meer tegen IK WIL : Hitman 2 (niet perseeeeee maar toch graag ) Deathrow Splintercell Maaar ik kan het wel betalen maar ik vind het belachelijk als ik 210 ff uitgeef naja er zit wel een heeeele maand tussen
mij ook een beetje onduidelijk maarja je moet scoren met die disc enzo maar het kan met zo veel mogelijk geweld
Naar wat ik gelezen heb moet je bij Deathrow een schijf in het doel (basket ?) van de tegenstander mieteren , en er zijn geen regels. Je kunt gewoon een beetje alle tegenstanders verrotslaan als je wilt (ook onthoofden ?). Lijkt me wel lachen , maar ik weet nog niet zekerz of ik hem ga halen.
Homo flikkerstraalt toch op ja sorry hoor ik heb een avondhumeur he wat leuk als iemand niks terug kan zeggen
ik heb deathrow en hij is inderdaad very gaaf. onthoofden en een specifiec lichamsdeel breken ofzo da gaat nie maar je kunt je genoeg uitleven op die ventjes.
deathrow krijgt gemiddeld 85% kijk hier maar... Maar ik zou voor timesplitters gaan.. De single player ruled (hoewel je toch wel een beetje weinig levels heb ) maar je kan hem netzo als halo in co-op spelen.. en de multie player ruled nog meer... je kan zelfs zelf multie player maps maken en opslaan op de hard disk