in youw face, die cijfers die bonez gaf zijn een ander verhaal, en heb jij et trouwes al gespeeld? vast niet, en zo ja, vast niet lang genoeg, het is gewoon een superspel
smaken verschillen...... er zijn volgens mij meer mensen die het een k*t spel vinden dan mensen die het r*te gaaf vinden! ze konden het net zo goed een 100% vechtspel maken inplaats van 95% vechten en 5% met een hoepel rondlopen en springen!
als jij 95% aan het vechten bent geweest, doe je iets fout, je moet juist een balans tussen het vechten en passen vinden, en volges mij zijn er hier op het forum meer voorstanders, maar goed meningen en smaken verschillen idd.
Het ligt ook meer net aan jezelf. Als je veel onetimers wil scoren zul je toch niet veel moeten beuken en andersom. De verhouding taktiek/geweld zit volgens mij gewoon goed in mekaar. En daarbij is het gewoon een verslavend spel. Ik kan hem iedereen dan ook van harte aanraden !
ik had ergens gelezen dat er in deathrow teveel nadruk op het geweld lag. Daar ben ik het echter helemaal niet mee eens ik mis zelfs nog een paar moves. je zou zo'n combo met A-B ook moeten kunnen doen als iemand op de grond ligt. En ik mis de schijnbeweging als je naar de keeper toeloopt. Je kan nou wel schijnworp en gooien doen maar je zou ook alleen een schijnworp moeten doen ofzoiets. verder is dit spel echt meesterlijk.
hitman2/the thing/silenthill2 hitman2 / the thing / silenthill2 koop 1 van deze 3 en je zit er lekker bij de komende tijd. vooral hitman is erg dope! groetjes