crap crap word WEER aangevallen door die phantasia loser. Net nu ik weer dingen in m`n leger aan het stoppen ben komt ie met net genoeg ships aan om me port te blocken vrees ik edit ja hoor 16 ships (heb er net weer 12... ) 87 gewone units.. joepie de poepie..
Crap word aangevallen door een ene fadenkreuz....great...net al een zeeslag gewonnen maar ships zijn dus nu weinig...i need sulphur fast!
Als ie een beetje in de buurt zit wil ik best al mijn schepen loslaten op zijn harbour. Waar moeten ze heen?
Taiytia[63:74] phantasia (player phantasm) Dit word gewoon echt rete irritant iedere keer als m`n legers beetje opgebouwd zijn komt die lul weer binnen vallen.. Als iemand hem even kan terug pakken (wel ff opletten hij heeft een flinke vloot)
Hoe groot? Ik heb ongeveer 30 schepen. Moet ik ze op hem af sturen en jij pillaged hem oid? of wil je eerst nog een berichtje sturen?
der valt momenteel nog niet zoveel te pillagen . had net weer 60 units die volledig de grond in zijn getrapt vanacht. Dus ik moet eerst weer wat opbouwen. Maar ik wil die gozer binnenkort wel is even terug pakken..
Hey, wisten jullie dat spies kunnen helpen in een battle? Ik kreeg bij een uitgebreid battle report dit te zien: Nice!
The Phantasm, die gast die Ego de hele tijd aanvalt staat ergens in de top 10 qua leger. We kunnen dus niks tegen hem uithalen ben ik bang.
Tenzij je een massale gecoördineerde aanval op hem uitvoert. Je moet je aanvallen dan zo timen dat iedereens vloot op ongeveer hetzelfde moment aankomt, dan wordt dat een gecombineerde aanval. Daarna moet je hetzelfde doen met legerunits. Komt dus heel wat plannen bij kijken, omdat het afhangt van reistijden, en je moet genoeg deelnemers hebben. Ik vrees dat ik moet passen. Heb al eens eerder een vloot verloren toen ik Ego te hulp wilde schieten, en die gast zit 12 uur bij me vandaan ofzo.
ben ik de enige die niet meer kan inloggen ?. laat staan de site berijken ? En idd een grote gecoordineerde aanval lijkt me strak plan. als ik een beetje de kans krijg om m`n leger op te bouwen weer doe ik zo mee edit : nvm ben weer ingelogd
Heb ook maar eens een bericht gestuurd om de alliance te joinen. Leuke game om tussendoor te spelen, speel het al een paar weken