1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Ikariam, verslavende online game [deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Kevf, 27 mrt 2008.

1. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij doet ie het maar half echt heel vervelend..

2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Godver, hij heeft me afgelopen nacht gewoon meer dan 10 keer aangevallen, meerdere steden tegelijkertijd. Heb het opgezocht, en dat valt onder de bashing regel. Ga hem dus reporten, de etter.

3. tettt

tettt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ikariam

hoe kun je fatsoenlijk hadele?
    ik heb zo'n vrachtschepe maar als ik op een stad klik komt er alleen te staan:
    Diplomatie
    Vervoer goederen
    Plunderen
    Blokkeer haven
    Stuur spion op pad
    maar hoe ku je dan handele?

4. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Je klikt op Diplomatie. Dan typ je voor degene waar je mee wilt handelen een netjes geschreven berichtje. Dit check je op spellings-fouten. Dan doe je dezelfde check nog een keer. Daarna kan je het berichtje versturen, tenzij je voor de zekerheid toch nog 1 spelling-checkje wilt doen, is natuurlijk wel zo handig ;)

Dan wacht je de reactie af van je handelspartner. Krijg je een berichtje terug waar in staat dat hij wel wilt ruilen met je? Dan stuur jij een bootje op hem af met de desbetreffende goederen aan boord, hij zal naar alle waarschijnlijkheid zijn bootje dan ook meteen versturen.

Gefeliciteerd, jij hebt zojuist je eerste ruil gedaan, klop jezelf nou maar eens goed op de schouder \o/

5. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Je zou ook gewoon naar je trade post / handelspost kunnen gaan en daar zoeken wat je nodig hebt. Als je geluk hebt vind je wat je zoekt tegen een schappelijke prijs. Je kunt dan je trade schepen op pad sturen, die de goederen - mits iemand je niet al voor is geweest - gaat halen in ruil voor goud.

6. tettt

tettt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar het kan dus ook gebeuren dat je grondstoffen stuurt en hij niet naar jou dat jij hem dan wa geeft en hij niks aan jou

7. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Komt zeer weinig voor omdat niemand hier beter van wordt eigenlijk. Een trade is maar een relatief kleine hoeveelheid meestal en iedereen is bang dat ze later nog is aangevallen worden door mensen die ze hebben genaaid. :+

8. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand toevallig 4000 crystal te leen (A) ?

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    kunnen jullie weer normaal spelen? bij mij werkt het van geen meter.

10. tettt

tettt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij is best langzaam soms als hij inlogt kan hij de server nie vinde enzo ik weet nie of dat aan mijn pc licht maar...

11. Ashavan

Ashavan Guest

Als je aantal gebouwen op lvl16 hebt staan is het vrij simpel spelen. Baracks en Warehouse op 16 en je kan al het nodige maken en opslaan. Voor de rest is het voornamelijk je town Hall blijven uitbreiden.

Me Sulphur is zo verdeeld 7000/5000/5000/5000 en de rest verkoop ik. Marble en wijn is nog steeds krapjes om mezelf in te blijven bevoorraden. Maar ga een 5e colony maken binnenkort voor marble :p

12. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    En hoe staan jullie er voor op NL? Ik sta nu 90e met iets meer dan 1600 punten :)

13. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Bah, nu is Ikariam bij mij zo traag als dikke stront. Krijg continu time-outs, net op het moment dat ik weer telkens wordt aangevallen door dezelfde gast, heel irritant. Krijg geen kans om mijn leger dusdanig op te bouwen om een tegenaanval te doen, plus hij valt alle 4 mijn kolonies aan dus hij pleegt ook nog eens een flinke aanslag op mijn resources. Dus nogmaals, als mensen mij een plezier willen doen door PT-Metropolis- op Saetaios[49:29] aan te vallen ben ik je eeuwig dankbaar ;)

14. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Governor geresearched en zojuist een stadje aangevallen en ook gewonnen. Wanneer en hoe kan ik die Governor daar dan plaatsen?

15. Ashavan

Ashavan Guest

Heb op de Nederlandse 770 punten op de 806e plaats. Ben er ook niet echt super actief mee ofzo.

De andere is 13.549 punten en op de 634e positie. Heb daar meer sulphur dan ik weet wat er mee te doen. Dus mocht iemand willen ruilen tegen zijn marble...be my guest.

Laatst bewerkt door een moderator: 20 apr 2008
  16. gamer666

gamer666 666PWND Clanmember

Leuk Bevonden:
    0
    Kennen jullie demsie die speelt het spel ook

17. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Niet, die optie is er tijdelijk uitgehaald :mad:

18. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah ffs....:mad: Enig idee wanneer het er wel inkomt?

19. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Er zat een bug in met de nieuwste patch (0.2.0) dus hopelijk volgende grote patch.

20. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dudes ik doe nogmaals een beroep op iedereen in server Iota om alsjeblieft user hhh666 een kopje kleiner te maken. Hij valt nu dagelijks alle 4 mijn kolonies aan, blokt daarbij zowat al mijn havens voor ruim 8 uur achter elkaar, waardoor ik echt niks meer kan. Ik krijg geen kans om mijn leger op te bouwen omdat hij ze continu afslacht.

Dankzij hem ben ik de lol in het spelen compleet verloren. Eventjes was leuk, maar dit gaat al bijna een week zo door.

Degene die mij wil helpen kan een flinke beloning verwachten, en eeuwige trouw ;) Het gaat om PT-Metropolis- op Saetaios[49:29]

Deel Deze Pagina