1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Ikariam, verslavende online game [deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Kevf, 27 mrt 2008.

1. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Vreselijk, dit. :):

2. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Hij zit 1 dag van mij af, dus dat wordt lastig. Wel lees ik op de pagina van zijn Alliance dat ze geen pillagers zijn en als je last hebt dat je ze een bericht moet sturen. Heb je dit al geprobeert? :)

3. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    als ik even zonder time out zou kunnen spelen ga ik even kijken hoe ver hij van mij af zit

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Goed idee, ga die alliance maar eens een bericht sturen.

Trouwens wel vreemd, ik zit dit weekend bij mijn ouders en daar heb ik continu last van timeouts. Bij mij thuis heb ik nergens last van. Het lijkt er dus op dat het probleem alleen bij bepaalde providers speelt (in het geval van mijn ouders is dat KPN).

Dude, STFU :+

Laatst bewerkt: 21 apr 2008
  5. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat heeft hij voor army? Want ik kan wel 50 archers (+20 dmg) en een paar catapults sturen maar als hij een high end speler is dan heeft dat niet zoveel zin. Dus heeft het zin om mijn army te sturen?

6. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Nee laat maar zitten, hij heeft mij vandaag een bericht gestuurd dat hij niet meer zou aanvallen.

Wat blijkt nou: toen ik van plan was te willen stoppen heb ik als laatste daad iedereen op mijn hele eiland aangevallen, hem dus ook. Later heeft hij mij nog een paar keer aangevallen, en ik hem. Dat zat kennelijk vrij diep, want hij heeft mij nu 5 dagen lang onophoudelijk bestookt en vele 1000en resources geloot. En dan beweert hij ook nog dat dat minder is dan die paar keer dat ik hem aangevallen heb :lol:

Hij had wel ruim 100 swordsmen en een hoop phalanx en archers, dus ben bang dat je met alleen wat archers niet ver komt.

Hij heeft me gewaarschuwd dat ik hem niet meer mag aanvallen... maar eigenlijk heb ik wel zin om hem keihard in de pan te hakken :cool: Maar eerst maar eens een gigantisch leger opbouwen :D

7. the promise

the promise Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraag:

Als je je troepen tussen je eigen dorpen uitwisselt kost het geen extra upkeep toch? Dus als ik al mijn verdedigings troepen dan in 1 dorp maak hoef ik ze ook maar 1 keer te upgraden. En je kan ze als je ze heb verhuist ook nog een orders geven van uit daar.

Lijkt me best aardig toch?

Grtz promise

8. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Troepen uitwisselen tussen steden kost wel degelijk dubbele upkeep.

Maar, upgrades in je workshop tellen overal, niet alleen in de stad waar je de upgrade hebt gedaan. Tenminste, voor zover ik het kan zien - corrrect me if I'm wrong.
    Om die reden spreid ik juist het aanmaken van mijn leger. Want elke legerunit kost bevolking, soms tot 5 inwoners, x4 gold per uur per inwoner betekent dat nogal een aanslag op je inkomsten. Stel dat je een leger maakt van 20 phalanx, dan ben je zo 20 x 4 = 80 inwoners kwijt. Dat x4 kost je dus 320 gold per uur aan inkomsten. Door dit te spreiden over je steden raak je niet in een keer de halve bevolking van je stad kwijt.

9. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    crap! lees dit topic nu pas!

Ik ben paar daagjes bezig, maar kom er achter dat ik net op de verkeerde plek een kolonie ben begonnen! ik zat op wijn en ben toen naar zwavel gegaan! :mad: was njet slim, want ik zit nu zonder marmer, en niemand die schijnbaar kan ruilen/verkopen in de buurt!

Als er ook iemand hier in server alpha zit, let me know...

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    doe helemaal niks meer met dit spel

alle dorpen van nirvana op iota mag je rustig raiden

11. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Lol, je kunt geen allies raiden ;)

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    dan moet iemand mij even uit de ally kicken :+

13. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Als je het over de NL variant hebt dan zit ik daar op Alpha. in de 60:40 coordinaten straal. Ik heb Marmer, Wijn en Kristal, binnekort nog een 2e Marmer dus stuur me een bericht op eiland 63:42 stad Noviomagus.

14. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kap ook met dit spel... Te druk met andere dingen.

Als iemand wijn of crystal wil hebben laat maar weten. Ik heb van beiden ongeveer 5 a 6000 op voorraad. Ik weet niet of ik geld weg kan geven want dat heb ik ook nog in overvloed.

15. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik kan wel het een en ander gebruiken... vooral crystal is welkom.

Ik zit op Saetaios[49:29] -> Leedbek City

16. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    1200 wijn en 2400 crystal is onderweg :) (de rest moet wachten want ik heb niet meer boten....)

17. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    :thumbs: Thx!

18. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Het blijkt trouwens dat als een lager gerankte speler aan iemand met een hogere rank spullen geeft dit bannable is :mad:

19. x76xdemonx76x

Leuk Bevonden:
    41
    crap wat loopt dit vaak vast...

Ebrithil

wil je aub vertellen welk eiland dat je zit, ik kan amper browsen!
    Plus dat als je na t intoetsten van de coordinaten op een eiland wil kijken naar die naam van jouw stad, je daarna weer opnieuw die coordinaten moet intoetsen

mag me ook een pm sturen ingame

username: demon

geld trouwens ook voor de rest

aan mijn kant is het gelukkig nog hééél rustig...

Laatst bewerkt: 23 apr 2008
  20. x76xdemonx76x

Leuk Bevonden:
    41
    pm gestuurd ingame!

andere mensen die op alpha zitten??

Deel Deze Pagina