De meeste mensen hier spelen op de internationale versie, Ikariam.org. Ik zelf speel op de Nederlandse èn op die
okay maar pm me dan ff ingame waar je zit! (username: demon) en ik moet echt dringend 600 marmer hebben, als ik dat heb kan ik mijn volgende kolonie bouwen op een marmer eiland en dan kan ik blijven uitbreiden!
Ik ben nog steeds lekker bezig met 8 dorpjes tegelijk op .org en .nl. Al gaat er wel een beetje erg veel tijd in zitten en ben ik verslaafd + morgen veranderen ze corruptie naar dat als je Govenor's houses niet op hetzelfde lvl zijn als je Palace corruptie elke week 10% toeneemt...
ja crap stuur me dan ff een pm welke, want t zoek systeem is nou niet persé gebruiks vriendelijk! ik zit op 12:49 eiland Lloraos, dorp demonville...
Ben tegelijk gestopt met jou eigenlijk, heb nu mijn en jou account aan m'n maat gegeven die 't nog wel speelt
ik ben nu al een tijdje gebanned ik heb een ticket geopend met de vraag waarom ik gebanned ben. Ik heb nu nog steeds geen atwoord (2 weken geleden ongeveer) duurt het altijd zo lang? of kan ik iets doen waardoor het sneller gaat?