http://www.kriminals.nl/?s=42706 wiliedereen aub hier op klikken en doen wat er staat dat helpt mij heel erg
ik speel ook ikariam... en speel nu op de nieuwe beta die beschikbaar is... hij is alleen voor een beperkt aantal mensen beschikbaar dat is jammer... ze loten er mensen tussen uit... ik ging er inloggen en ik was wel uitgeloot en mijn vriend niet maar is misschien de moeite waard om is te kijken... /Mod Geen illegale meuk hier op dit forum - Pegas
Imeand die nog speelt of speelde en op de Gamma wereld in NL zit/zat? Ik ben net begonnen en heb een wijneiland maar kan met niemadn marmer ruilen wat ik dus dringend nodig heb. Kan iemand mij bijvoorbeeld 200/300 marmer sturen? Alvast bedankt.. Dit is mijn stad: [51:41] Breda
Als iemand op ikariam.nl zit om wereld Gamma laat het mij weten ik sluit met veel plezier een cultureel , goederen en militair verdag af Laat me het hier weten
Volgens mij is de Ikariam hype op XBW voorbij (er was een tijd dat als je een dag niet op XBW had gekeken er 100 posts bij was in dit topic), maar misschien is er nog wel iemand die het speelt
Het probleem bij dit spel is je speelt het heel fanatiek een maandje ofzo dan stop je weer voor een half jaar en ben je alles kwijt en ga je weer ff fanatiek spelen. Zo gaat dat tenminste altijd bij mij, ofterwijl beetje tijdverspilling.
tja, maakt me nie uit, ik doe het gewoon ff om tijd te doden. doe ik wat upgrades, ga ik weer ff xboxen weetikveel. en klik ik weer een andere upgrade aan en ga ik weer ff weg en dan als ik wat hoger ben ga ik het pas goed spelen
Vraagje. Ben net begonnen met het spelen en heb nu een redelijke groeiende stad. Maar hoe drijf ik handel? is er een marketplace waar ik kan handeln (a la travian) of moet ik gewoon goedere naar iemand opsturen en hij stuurt ze terug (of bedriegt me???)
Zit er toevallig iemand op Iota? want kan wel wat vrienden gebruiken. Handelen gaat nu wel. Zat constant bij me trading port te kijken maar moest trading post hebben.... Maar nu is me bereik te kort en heb geen marble voor upgrade. Ach morgen avond heb ik als het goed is me tweede eiland (gisteren begonnen met spelen) Gaat wel lekker.
Haha, Ikariam Zeker onvoorstelbaar haha*) ik zit een eiland naast je Haha, jij zit op een zwavel eiland en ik op een marmer eiland mijn eiland nummer is, 62:49 zullen wij samen werken, groetjes, King Of Persia
anders kick je even een ancient topic omhoog voor mij iig niet meer dit soort spelletjes. NIET goed voor mij
Hoezo dan? Ik vond het wel een geinig spel. Om 7 uur 's ochtends het eerste wat ik deed: Ikariam checken . Op school deed ik het ook steeds. Even snel een gebouw upgraden .
jonge kut new kids turbo asdnafknkslghs+dogthds,. /Mod Ik weet niet waar dit bericht op slaat. Direct ook een laatste waarschuwing~ Kevf