Dit zijn de legers in Phantasia: Swordsman 57 Phalanx 31 Ram 4 Cook 1 Doctor 1 Archer 37 Fleets in Phantasia Ship Quantity Ram-Ship 1 Flamethrower 11 Ballista Ship 29 Iets teveel hooi op de vork Darkwing?
Mensen wil er iemand wine ruilen dit is echt heel schaars bij mijn regio terwijl er wel een wijn eilandje is. Maar ze willen meestal niks afgegeven.
Ai, was van plan m'n leger er ook op af te sturen, maar na dit gezien te hebben ga ik dat nevernooitniet redden
Gisteren begonne met spele heb alleen geen marble en geen idee hoe ik daar aan ga kome ja met schepe endan ruile enzo maarja hoe weet ik als iemand marble wil ruile of verkope?
Die actiepunten zijn juist een voordeel. Heb nu al aantal keer gehad dat iemand 5 verschillende legers achter elkaar naar me toe stuurt. Om zo me 5 maal achter elkaar te kunnen plunderen. Jammer voor die ene is dat ik mijn resources gelijk verbras zodra ik wat heb en dus er niks te plunderen valt.
ik heb crystal nodig. ik wil ruilen tegen sulpher wine marble of geld. ik zit op [76:38] ik hoop dat iemand crystal heeft
Ja, waarschijnlijk wel, maar boeit me niet, ga hierna toch kappen. Heb al m'n resources al weggegeven en mijn complete leger gaat daarnaartoe, dus laat maar naar de knoppen gaan die handel Kreeg wel een ingame message van die vent: Wel erg zelfingenomen die gast
Hehe als iemand me aanvalt stuur ik soms ook een berichtje met niets meer dan " *Points and laughs*". Me legertje is op moment 30Phalanx/20Swordmen/10Archer's/1slinger/10Catapult/3Ram Ships/6Ballista Ships. Nog steeds niet reusachtig, maar vol staat voorlopig,zeker met alle Workshop bonussen voor de troepen Wat wel vaag is dat er +14sulphur binnen hoort te komen en er staat -2
hmmm... Allemaal een leger van 1 slinger op hem afsturen. Dit om te zien wat de reistijd is eer je bij hem bent. Dan onze aanval zo timen dat we binnen 1min achter elkaar hem binnenvallen van grootste leger tot degene met het kleinste. Dan heeft hij geen tijd te herstellen.
Whaha heb z'n vloot verslagen en ben nu z'n port aan het blocken. Ben alleen bang dat tegen de tijd dat mijn leger aankomt mijn vloot alweer vertrokken is. Dus als er nou meer mensen zijn port blocken (hij heeft nu geen of nauwelijks schepen meer) heb ik nog een kans
Ik ben sinds 2 dagen ook begonnen aan dit spel. Ik zit nu op een sulphur eiland en ben er achter gekomen dat ik nu al een tekort heb aan marble en crystal. Zou ik marble/crystal (het liefst marble) met iemand kunnen ruilen voor sulphur??? Mijn coordinaten zijn: Suleos[74:67], Helmond, PraiseD.
Nou wordt het zeker interresant.. ik zou er zo m'n leger op af sturen, 60 Archers en 50 Swordsmen maar ik heb geen vloot om hem eventueel te stoppen. Reistijd voor mij is ook 16 uur.
Mensen ik ga ook stoppen hiermee, ik heb het te druk met andere dingen inmiddels. Ik heb 40.000 Hout in de aanbieding. 5.000 Wijn 5.000 Marble 7.000 Sulphur en ik heb 400.000 goud Iemand intresse?
Zou je de marble naar mij willen sturen? Ik ben bezig met mijn palace upgraden. Ik kan natuurlijk ook nog altijd goud en hout gebruiken maar weet niet of je dat allemaal kan verschepen. Alvast bedankt, Grtz promise
Ik ben net begonnen dus het zou wel handig zijn als ik wat zou krijgen :$ Suleos[74:67] > Helmond Zou superfijn zijn aangezien ik toch al resources tekort kom..
Ik zou graag ook wel iets willen ontvangen, ben pas net begonnen aan mijn tweede colony alleen schieten mijn resources me nou toch een beetje tekort. De sulphur mag je aan iemand anders donaten