1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Ikariam, verslavende online game [deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Kevf, 27 mrt 2008.

1. Ashavan

Ashavan Guest

Gaat allemaal vanzelf kevf.

Governor Residence moet je in elke colony bouwen en upgraden naar hetzelfde lvl als je Palace. Bah ze hadden de kosten voor de residence wel minder mogen maken ipv gelijk houden aan de palace. Zodra je de residence wilt upgraden naar palace omdat je de capital wilt verplaatsen zou daar weer kosten aan verbonden moeten worden.

2. nick_name

nick_name Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens mijn stad gaat er onder door als ik niet snel wat wijn ontvang ik ben wel bereid te betalen maar ben niet echt rijk ofzo.....

Heb echt like 600 wijn nodig als dat kan alvast bedankt ;)

Mijn coordinaten zijn: (86), (6:cool: en mijn stadje heet Acretion

3. Ashavan

Ashavan Guest

duurt 11 uur eer het er is

4. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Als je holiday heb geresearched krijgen je inwoners 1 dag in de week vrij, en worden ze vrolijker. Gaat vanzelf.

5. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil dus een 3e kolonie bouwen om crystal binnen te halen. Maar door die update moet je nu 4.780 crystal hebben om up te graden naar level 3. Zoveel heb ik dus niet. iemand die mij kan verkopen? ik ben bereid 3gold per 1 crystal te betalen mits het een grote hoeveeleheid is.

6. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Woei, heb nu een colony op een Marble Island (zit zelf op Sulphur) en heb een Embassy. Heb me dan ook meteen aangemeld bij de Alliance. Nu nog wachten op een reactie :p

7. Boony

Boony Dont eat yellow snow

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waarom ik niet over de hele wereld kan aanvallen of transport?

ik heb have en boten trade post wat moet ik nog meer hebben? en ben lvl 5

8. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Expansion onderzoeken in de academy.

9. Boony

Leuk Bevonden:
    0
    thnx maar heeft misschien iemand marble teveel over kom echt tekortaan betaal 30 each

52,28 Taraitia > Lafialos

10. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel wat over, en 30 per stuk is goed wat mij betreft, hoeveel moet je? (limiet is er nu wel want heb al veel zitten traden...)

11. Boony

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet als je al iets gestuurd heb maar ondertussen een vracht weten te bemachtigen voor 20 gold each hoopelijk optijd?

Laatst bewerkt: 1 apr 2008
  12. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    bij mij in de buurt is er bijna niemand die marble verkoopt :'-(
    Iemand hier die marble over heeft? ik heb wijn zat te ruil en geld is ook geen probleem.

heb iets van 5000 nodig, dat ik er voorlopig tegenaan kan :D

13. Ashavan

Ashavan Guest

Kan niet echt veel ruilen. Met me 4 colonies heb ik elk een andere luxe grondstof. En om daar alles mee te voorzien lukt net. Zeker nu de gebouwen richting de 15+ gaan en veel grondstoffen nodig hebben. Heb wel veel hout over zodat ik alles kan upgraden en hopelijk zo me grondstoffen sneller kan ontginnen. En hopelijk ook snel weer kan traden. Me research zit nu op elke tak de laatste 3 dingen en die duren 2-4 weken per ding met 200scientists. Dus ben dat ook aan het oppompen richting de 500researchers.

Ben met me 2e colony's legertje begonnen. 30phalanx en 20 swordmen. Rest maak ik morgen. Sulphur is de enige grondstof die lekker vlot loopt. Maar heb 6000-7000 per colony nodig om in elke 30pahalans/20swordmen/10archers/10catapults/5 ram ships/5balista/5flame ships te bouwen.

Laatst bewerkt door een moderator: 1 apr 2008
  14. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb even een Verzoekje... wil iedereen even Limraz [79:39] aanvallen :) die vent maakt me helemaal gek hij is niet heel hoog lvl ofzow. maar toch wel vervelend dat hij de hele tijd mijn colonies afmaakt.

EDIT - laat maar hij hoeft niet maar aangevallen te worden we hebben nu vrede en een trade :D

Laatst bewerkt: 2 apr 2008
  15. nick_name

nick_name Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan geen alliance maken de bedoeling was om gewoon een kleine alliance op te richten.....

Maar als ik de tag en naam in typ (heb trouwens wel lvl 3 embassy)

Gebeurt er niks

16. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Vind je het nog leuk? Ik heb inmiddels ook 4 kolonies maar ik vind er geen bal meer aan. Ga me account maar is op delete gooien binnenkort.

17. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    of je geeft je account aan mij :+

18. Ashavan

Ashavan Guest

Ik log 1-2x per dag in en geef een opdracht. Boeiend of het leuk is of niet :p

19. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen level 3 maar bij mij gebeurde er zonet ook niks.

Ik heb trouwens even een vraag voor jullie, hoe lang spelen jullie dit spel al en hoe ontwikkeld is jullie stad? Ik zag net namelijk staan dat iemand bijna alles in level 15 heeft, dan heb ik nog een lange weg te gaan :9

20. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben met mijn hoofdstad lvl 12 is vrij snel gegaan. ik log elke ochtend en elke avond in om dingetjes te doen. ik denk dat ik er 2 weken over gedaan heb en ik heb ook nog wat colonietjes op laag lvl

Deel Deze Pagina