wat moet je nou in hemelsnaam met die action points doen? En mensen die accounts weg doen of willen doen, verpruts het dan niet aan nutteloze wraak acties en stuur het naar mij! dan maak ik later wel een leger en stuur het naar hun! Ik heb echt alle resources nodig... Iota: Chaotia[48:35] > Weszz <----naar ditte dus
action points bekostigen een actie zoals het versturen van je leger of aanvallen dorp en dat soort dingen.
Mijn embasy is level 3 en wil wel bij de Alliance van XBW, maar als ik zoek op NLH bij token dan heeft hij geen resultaten. Hoe kan ik dan joinen?
Waar je eerst die lange lijst zag staan onderaan de pagina. Als je NLH hebt gezocht moet je weer naar beneden scrollen onder aan de pagina daar staat die dan als het goed is.
Ik kan momenteel niet inloggen, hebben jullie daar ook problemen mee? @ Danger, ik zit op Eta, dus dat betekent dat ik niet bij de Alliance kan?
Damn, zijn er misschien mensen die op Eta zitten hier op XBW? Kunnen we daarvoor ook een alliance maken.
of je begint gewoon opnieuw op iota als je bij de alliance wil, je bent toch nog niet zo hoog lvl? dan maakt het ook niet zoveel uit.
Hah, ik stop toch nog maar niet met dit spel. Ik speel het heel rustig aan nu, niet meer nodig om heel veel tijd er aan te besteden omdat alles zo langzaam gebouwt wordt. Sta nu trouwens in de top 100 met m'n leger Plaatsje 89.
Ik zou het zo doen, maar het kost me 400k en 17 uur om bij hem te komen Ook is mijn vloot in tegenstelling tot mijn leger niet opgewassen tegen hem
LOL anyway, weer een attack van die phantasia alliance.. beetje vermoeiend. Kunnen we binnenkort niet even terug gaan slaan ?
Zijn er hier mensen op Eta die bij een xbw alliance willen? Ik ben ook nog op zoek naar marble trouwens, heeft iemand wat over? Wil er wel voor betalen trouwens hoor