oh geweldig meneer komt met 111 units even binnen wandelen over een uur. daar gaan m`n nieuwe units weer... Hierna gaan we dus even al m`n geld in m`n leger stoppen.. Heb het beetje gehad hiermee
Wil iemand een trade treaty opzetten? Kan mezelf niet meer voorzien qua wine en marble. Dus die grondstoffen zou ik een permanente treaty voor kunnen opzetten. Ik geef dan Sulphur en Crystal.
Ik kan niet bevatten hoe het mogelijk is om een 4e kolonie op te starten, kost dat niet veels te veel?
Niet echt. Wil een 5e opzetten, maar het verzamelen van goederen voor een Palace upgrade...en sinds de update idem goederen voor Governor Residence's wacht ik er nog mee. Town name, Income, Upkeep, Amount Fubarkian 1,371 1,066 304 The Phoenix 1,218 958 259 Shinra Inc 875 842 32 Petronella 356 564 -209 Totaal 3,820 3,432 387 De kosten van leger telt pas op. Zit nu op 60 Phalanx/40Swordsmen/20Archers/1slinger/4ram ships/6Balista Ships/2 Flame ships Heb trouwens de hoogste punten van de NLH guild zit boven de 7000 nu. Vage shit.
neu is niet heel moeilijk. als ik niet constant onder aanval lag had ik hem ook al gehad gewoon ff paar dagen iets minder doen op je kolonies qua uitgaves en upgraden
Zo, m'n leger is wel weer even af voor nu. Tijd om te gaan sparen voor de 4e kolonie. 100 Archers, 63 Phalanx, 4 Ram, 1 Doctor, 1 Cook, 60 Swordsmen. Dan nog 20 Ballista Ships en 7 Ram Ships. Moet genoeg zijn om de meeste aanvallers te weren Goed voor plaatsje 47
Very nice. Ben bezig om in de andere 2 colonies in de nabije toekomst 30phalanx/20swordmen/10archers te maken per colony. Tegen die tijd is me helicopter geval bruikbaar en ook wat gunmen
Ben het spel nou beetje zat, zit niet meer te letten op population growth etc. alleen ff zoveel mogelijk leger bouwen, iedereen de grond instampen en dan stoppe ^^
Zit te twijfelen. Zal ik tijd gaan stoppen in upgraden town halls en 1 warehouse om zo voor me 5e dorp te gaan sparen of niet Dat of ik moet komende tijd ladingen hout in de quarry gaan pompen Lijkt me makkelijker.
Hoeft niks te betekenen hoor, ik heb een buurman die heeft gezegd dat hij me de grond in zou stammen (dat probeert hij nu). Hij heeft alleen nog maar slingers en swoordman, ik schrok gister ook toen hij met 200 man aan kwam vallen. Het waren gewoon slingers ik heb er dus 100 Phalanxen tegenover gezet en toen was hij weg . Builinding Materials: 54,144 Wine: 12,032 Marble: 30,080 Crystal Glass: 24,064 Voor een 5e colony, ik ga nu dus maar even 4 colony's goed uitberijden en dan zie ik wel weer verder. Grtz promise
100 swordsmans.... 1 cook 10 archers. even het niet hebbende over de 20 flametrower ships die voor m`n haven stonden
Als je wilt weten wat je kansen zijn ga naar High score - generals en zoek daar op naam. kijk naar de score en vergelijk met jezelf.
Onder options kun je kiezen om je account te deleten. Na 7 dagen wordt je account dan onomkeerbaar verwijderd.
hoi, ik zou ook wel wat spullen willen en dan vooral crystal ik zit op Iota Kychoios[76:38] > Harderwijk
Sorry zit zelf op IOTA Edit: ff wat meer boten kopen en alle shit verzamelen op me main-town, van daaruit komt het naar jullie toe.