1 Phalanx, is je enige kans Oh zoveel tijd heb je niet meer.. je kunt wel 2 slinger maken.. maarja kom je niet ver mee
Ben nog niet in staat swordsmen/phalanxen te maken. Moet het zo met 12 Slingers doen en 40% van me City Wall Heb weinig tot geen tijd in warfare gestoken
Heb wealth ben nu bezig met well digging ofzo. weet niet wat ik daarna moet doen gaat tot nog toe best wel relaxed
4x per keer krijg je dan 10% Maar zie nu dat er nog 1 onderweg is met 6 units om aan te vallen. Heb even me research weer volle toeren laten werken voor militairy zodat ik swordsmen/phalanxen kan gaan maken. --- Hij heeft maar 2 gold gejat van me rest zit verstopt in me Warehouse rofl. Nu de volgende aanval. Hij komt met 7 units, maar al mijn units zijn net gedood
Je moet expansion researchen voordat je énorme afstanden kan varen... (lees, meer dan 2hokkies ofzo )
Zeg maar zodra het gelukt is dan stuur ik ze ook want ik heb dan tijdelijk even me schepen bezet voor Warfare Stuur maar ingame bericht als het lukt
Bah iemand van mijn eiland begint mij opeens aan te vallen, dat word dus meuk verschepen naar mijn kolonië en mezelf voorbereiden op een grote oorlog. En ik ga constant zijn harbor blokken zodat er geen goederen bij hem binnen kunnen komen. Het lijkt er ook op of hij mij wil farmen. Ik ga hem mooi terug farmen.
Outcome of the Battle Battle for Cuenca jalle from The best city____vs____Arrancar from Cuenca Offensive power: Offensive power:___________38_______Offensive power: Offensive power:___(72)___72 Defensive power: Defensive power:___________54_______Defensive power: Defensive power:___(172)___172 Stamina: Stamina:_________28_________Stamina: Stamina:___(40)___40 -_______________________Town wall: Town wall:_________10% TXT_BATTLE_REPORT_GROUNDFIGHT_IN_ACTION TXT_BATTLE_REPORT_GROUNDFIGHT_IN_ACTION Remaining troops (-Losses) Slinger______17(-15) Phalanx______1(-0)______Phalanx___5(-2)___5(-2) Pijnlijk raakt meteen 15 man kwijt
Oi mijn slingers hebben net wel 2 legers af gehouden ja en heb in het proces maar 4 gold verloren. Niet fucken met me slingers want zo feestelijk ingesteld zijn ze niet Even wat phalanxen en swordsmen regelen in geval er weer een idioot denkt mij aan te kunnen vallen.
Dat moet je helemaal zelf beslissen, maar ik ben toen voor seafaring gegaan, zodat ik een kolonie kon starten.
Semi verdediging en een goede warehouse is nooit weg. Heb me research op volle toeren werken terwijl me werkers gewone burgers zijn geworden. Kan ik voldoende geld verkrijgen en toch onderzoek blijven doen. Hoef alleen Professional Militairy te onderzoeken en kan ik verder met Seafaring.